اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

دفن غیراصولی زباله‌ها آثار جبران‌ناپذیری بر طبیعت آوج دارد

فرماندار آوج گفت: دفن غیراصولی زباله‌ها به ویژه در روستاها آثار جبران‌ناپذیری بر طبیعت شهرستان آوج دارد.

دفن غیراصولی زباله‌ها آثار جبران‌ناپذیری بر طبیعت آوج دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، سیدعبدالله موسوی صبح امروز در شورای سلامت شهرستان آوج اظهار داشت: دفن غیراصولی زباله‌ها به ویژه در روستاها در بازدیدهای صورت گرفته از شهرستان مشاهده شده است که ادامه این روند آثار جبران‌ناپذیری بر طبیعت شهرستان آوج دارد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود بخشداران و دهیاران شهرستان آوج ضمن تذکر جدی، پیگیر رفع این معضل خطرناک در روستاهای شهرستان آوج باشند.

فرماندار آوج بیان کرد: به همین منظور نیاز است تا مسئولان آوج با هماهنگی‌های لازم با محیط زیست، بهداشت محیط و اخذ مجوزهای لازم نسبت به دفن بهداشتی زباله‌ها اقدام کنند. با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری‌ها رعایت دستورات دینی سلامت از بهترین راه‌های پیشگیری از امراض در شهرستان آوج است.

وی به توصیه رعایت بهداشت در احادیث و آثار دینی اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی درست و آموزش‌های مناسب به خانواده‌ها باید در شهرستان آوج برای رفع بیماری‌‌ها صورت گیرد.

موسوی عنوان کرد: فشار خون، دیابت، چربی جزو آن دسته از بیماری‌هایی است که سبب بروز بسیاری از معضلات و چالش‌های اجتماعی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بهبود شاخص سلامت امری است که به کاهش بیماری‌های اجتماعی انجامیده می‌شود.

موسوی ادامه داد: شبکه بهداشت شهرستان آوج باید ضمن آمادگی کامل نظارتی با استفاده از کارشناسان بهداشت محیط در تمام مدت ضمن بازدید از اماکن پخت و توزیع نذورات زمینه ارتقای سلامت این شهرستان را مهیا کند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین تمام دستگاه‌های شهرستان آوج به پیگیری و اجرای مصوبات شورای سلامت الزام داشته و کم‌کاری در این زمینه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول