اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

زباله‌های عفونی و خانگی بویین زهرا تفکیک شوند

فرماندار بویین زهرا خواستار تفکیک زباله‌های عفونی و خانگی در شهرهای بویین زهرا، ارداق، سگزآباد، دانسفهان و شال این شهرستان شد.

زباله‌های عفونی و خانگی بویین زهرا تفکیک شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا احد احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ماهانه شورای سلامت شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: توجه به سلامت خانواده و بهداشت محیط از مهم‌ترین وظایف شبکه‌های بهداشت در شهرستان بویین زهرا است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بویین زهرا عنوان کرد: امروز لازم است تا والدین و فرزندان خانواده‌های بویین زهرا نکات بهداشتی را برای داشتن شهر سالم رعایت کرده و حدود آن را در نظر داشته باشند.

احمدی خواستار همکاری بیشتر شهروندان بویین زهرایی با مأموران بهداشت در شهرها و بخش‌های این شهرستان شد و ابراز داشت: تفکیک زباله‌های عفونی و خانگی جزو معضلاتی است که از حساسیت قابل توجه در شهرستان بویین زهرا برخودار است و متأسفانه رعایت آن به طور کامل در این شهرستان صورت نمی‌گیرد.

فرماندار بویین زهرا راه‌های مقابله با بیماری‌های واگیردار و شایع در شهرستان بویین زهرا را برشمرد و افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان لازم است تا ضمن همکاری دهیاران روستاها گام‌های اثرگذارتری را برای رشد و رونق سلامت در روستاها برداشته و در این راستا به انجام تکالیف و شرح وظایف بپردازد.

احمدی با اشاره به رشد نموداری شاخص‌های سلامت در شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان بویین زهرا در ترانزیت راه‌های مواصلاتی و تردد حجم وسیع مسافران لازم است تا شهرداری‌ها و نهادهای مرتبط اقداماتی را نیز برای کنترل بیماری و ضدعفونی کردن انجام داده و به تلاش جدی خود در این مسیر ادامه دهند.

انتهای پیام/77005/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول