اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه بازیافت زباله شهرداری تبریز:

توان کارخانه بازیافت زباله شهرداری تبریز 700 تن در روز است

مدیرعامل شرکت صنعت سازان فتح توان کارخانه بازیافت زباله شهرداری تبریز را 700 تن در روز اعلام کرد و گفت: تحقق این امر در گرو مساعدت بیشتر مسئولان سازمان پسماند شهرداری تبریز است.

توان کارخانه بازیافت زباله شهرداری تبریز 700 تن در روز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شاهرخ خرسند بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب ابراز داشت: پیش از این کارخانه روزانه 250 تن زباله سطح شهر تبریز را بازیافت می‌کرد که با حمایت‌های مجموعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز این میزان تا 700 تن قابل افزایش است.

وی افزود: همکاری بسیار خوبی از جانب مدیریت سازمان پسماند شهرداری تبریز برای تحقق این برنامه به وجود آمده و امیدواریم با تعامل سازنده طرفین شاهد حرکت‌های ارزنده‌ای برای بازیافت پسماندهای این کلانشهر در کارخانه باشیم.

مدیرعامل شرکت صنعت‌سازان فتح در ادامه گفت: در حال حاضر آنچه مانع تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کارخانه می‌شود کمبود فضا جهت دپوی مواد آلی است که انتظار می‌رود مسئولان مجموعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در خصوص تامین زمین برای توسعه کارخانه طبق تعهدات قبلی همت مضاعف داشته باشند.

خرسند تصریح کرد: در حال حاضر از 20 هکتار زمین مورد قرارداد برای کارخانه تنها هفت هکتار در اختیار ما قرار دارد که متاسفانه بخش اعظمی از آن را نیز تپه‌های منطقه کارخانه به خود اختصاص داده و عملاً فضای کار مناسبی برای کارخانه وجود ندارد.

وی ادامه داد: مدیریت کنونی سازمان پسماند با اراده هر چه تمامتر در صدد عملی کردن برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کارخانه بازیافت زباله شهر تبریز است و این شرکت نیز به عنوان طرف مشارکت این طرح آمادگی کامل برای جامه عمل پوشاندن به تمام برنامه‌های ابلاغی را دارد.

هم اکنون 15 درصد از زباله های ورودی به این مجموعه تبدیل به کود آلی می شود که در اختیار نهادهای مرتبط قرار می گیرد.

انتهای پیام/60002/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول