اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به طول 10 کیلومتر

ساحل رودسر از زباله پاکسازی شد

شهردار رودسر گفت: ساحل رودسر به طول 10 کیلومتر از زباله‌های گردشگران و رسوب سیل اخیر پاکسازی شد.

ساحل رودسر از زباله پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، خداداد قنبرزاده عصر امروز در جریان پاکسازی ساحل این شهر اظهار کرد: پاکسازی ساحل رودسر با استفاده از سه دستگاه لودر و گریدر انجام شده است.

وی به 10 کیلومتر پاکسازی زباله‌های گردشگران و رسوب سیل اخیر در ساحل رودسر اشاره کرد و افزود: پاکسازی ساحل مذکور توسط 30 نفر از نیروهای خدمات شهرداری رودسر انجام شده است.

قنبرزاده ساحل رودسر را از جذابیت‌های گردشگری این شهر دانست و تصریح کرد: ساحل رودسر منطقه‌ای زیبا و جذاب برای گردشگران است.

شهردار رودسر خواستار پاکیزگی محیط زیست توسط گردشگران شد و بیان کرد: ساحل رودسر مستعد سرمایه‌گذاری برای جذب گردشگران است.

وی بر سرمایه‌گذاری گردشگری در ساحل رودسر تاکید کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای احداث هتل، تفرجگاه‌های سیاحتی و گردشگری، مهمانسرا و ... در ساحل رودسر از حمایت شهرداری این شهر برخوردار می‌شوند.

قنبرزاده حذف تشریفات اداری برای سرمایه‌گذاران گردشگری را از اقدام‌های انجام شده در شهرداری رودسر دانست و اظهار کرد: شهرداری رودسر تخفیف‌های ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران در زمینه گردشگری در نظر گرفته است.

انتهای پیام/84001/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول