اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد

شستشوی روزانه مخازن زباله پرخطر در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: مخازن زباله پرخطر روزانه با هدف کاهش آلودگی شهری در قزوین شستشو می‌شوند.

شستشوی روزانه مخازن زباله پرخطر در قزوین

مجتبی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه زباله‌های خانگی در شهر قزوین هر روز ساعت 10 شب جمع‌آوری می‌شود، اظهار داشت: مخازن زباله‌ در این شهر هر هفته و مخازن پر خطر روزی یکبار با هدف کاهش آلودگی مورد شستشو قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: شهروندان قزوینی می‌توانند مخازن زباله‌هایی که خطر بیشتری در آلودگی شهری دارند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین معرفی کنند تا این مخازن هر روز مورد شستشو قرار گیرند.

همکاری بیشتر شهروندان در تفکیک پسماند از مبدأ

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه شهروندان قزوینی باید در اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدأ همیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین باشند تا این طرح به خوبی در این شهر اجرا شود، بیان کرد: هر شهروندی در راستای اجرای بهتر طرح یاد شده می‌تواند نظرات و پیشنهادهای خود را به این سازمان ارائه دهد.

منتظری با بیان اینکه نیروهای جمع‌آوری بازیافت با لباس مخصوص فسفری رنگ و با داشتن کارت شناسایی اقدام به جمع‌آوری زباله‌های خشک می‌کنند، عنوان کرد: شهروندان این نیروها را در ارتباط با سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین شناسایی کنند تا افراد سودجو از این موضوع استفاده نادرست نکنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همکاری و همیاری شهروندان با سازمان مدیریت پسماند می‌تواند موجب افزایش زیبایی شهر قزوین شود و با تحقق این مهم شهروندان و گردشگران از وجود چنین شهری لذت ببرند.

راه‌اندازی ایستگاه خدمات شهری در 7 مرکز قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه ایستگاه‌ خدمات شهری در هفت مرکز شهر قزوین راه‌اندازی شده است، ادامه داد: نظارت بر جمع‌آوری و حمل زباله و تنظیف شهری از سوی پیمانکاران در محدوده شهری و شناسایی و ابلاغ به مالکان نخاله‌ها و مصالح ساختمانی برای جمع‌آوری پسماند ساختمانی خرد از معابر عمومی از فعالیت‌های این ایستگاه است.

منتظری اضافه کرد: برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر در زمان بارش برف، پاسخگویی خدمات شهری در مدیریت پسماند و اخطار جمع‌آوری ضایعات خاک و نخاله به واحدهای مربوطه در شهر قزوین از دیگر فعالیت‌های این ایستگاه است.

انتهای پیام/77009/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول