اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

ارائه آموزش لازم‌ به زوج‌های جوان و دختران روستایی در شرف ازدواج

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ارائه آموزش‌ مناسب به زوج‌های جوان و دختران روستایی در شرف ازدواج تاکید کرد.

ارائه آموزش لازم‌ به زوج‌های جوان و دختران روستایی در شرف ازدواج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز کارگروه تخصصی بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل امور بانوان و جمعی از مدیران دستگاه‌ها و کارشناسان بانوان ادارات در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی بر ضرورت توجه به مشکلات و معضلات پیش‌روی جامعه زنان تاکید کرد و گفت: اهم مشکلات بانوان باید بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود تا بتوان حداقل نیاز بانوان در حوزه‌های مختلف را برطرف کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین کارگروه‌های زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی، کارگروه بانوان و خانواده است، گفت: کارگروه بانوان و خانواده همه جامعه را مورد هدف قرار داده است که انتظار می‌رود طرح‌های ارائه شد اجرا شود.

حجت‌الاسلام میرمحمدی بر اجرای هرچه بهتر طرح‌های حوزه بانوان و خانواده تاکید کرد و گفت: آموزش‌های لازم به زوج‌های جوان و دختران روستایی باید به صورتی باشد تا بتوان نتیجه مشخص و مناسب مدنظر را کسب کنیم و از مشکلات در این حوزه بکاهیم.

وی بر اجرای برنامه میزگرد از طریق صدا و سیما تاکید کرد و گفت: مصوب شود صدا و سیما میزگردهای علمی و برنامه‌های در حوزه خانواده را با حضور صاحب‌نظران برگزار کند و مسائل پیرامون عوامل و راهکارهای ازدواج به جامعه هدف ارائه دهد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری کارگروه تخصصی بانوان و خانواده را دو طرح عنوان کرد و گفت: با تشکیل شش کمیته در این کارگروه آموزش‌های لازم به بانوان و دختران روستایی به نحو مطلوب ارائه شود.

وی طرح مطهره و آموزش دختران روستایی را از طرح‌های مهم خواند و گفت: اهداف طرح‌ها مشخص شده است از این‌رو باید آموزش‌های لازم به دختران روستایی در شرف ازدواج ارائه شود تا در دوران ازدواج و بعد از آن با مشکل خاصی مواجه نشوند.

این مسئول ضمن تاکید مجدد بر اجرای هرچه بهتر طرح مطهره و آموزش به دختران روستایی اذعان کرد: باید آموزش‌های لازم به نحو مطلوب ارائه شود که شاهد نتیجه خوب و خروجی مناسب طرح‌ها باشیم.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول