اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

تسهیل ازدواج جوانان ضروری است

فرماندار چایپاره گفت: تسهیل ازدواج جوانان ضروری است.

تسهیل ازدواج جوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، جلیل غفاری عصر امروز در کارگاه آموزشی افزایش جمعیت که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج و با حضور بانوان بسیجی این شهرستان در محل کانون شهید آقاپور برگزار شد با اشاره به نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر زنان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیاری از مادران و شیر زنان میهن در آن دوران سخت و افتخار آفرین هم دوش و هم‌پای مردان غیور در دفاع از کیان اسلامی به میدان آمدند و از عزت، سرافرازی کشور و انقلاب دفاع کردند و نام خود را در دفتر زرین انقلاب ثبت کردند که همیشه باعث افتخار ملت ایران خواهد بود.

وی، نقش زنان امروز جامعه را کمتر از زنان آن دوران ندانست و گفت: امروز نیز زنان زینب‌وار کشورمان با حضور در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش خود را به عنوان زنان با بصیرت و آگاه نشان می‌دهند.

فرماندار چایپاره در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله رشد جمعیت اشاره کرد و متذکر شد: با افزایش رشد جمعیت، جمعیت جوان و پویای جامعه افزایش یافته و در نتیجه در همه زمینه‌های اقتصادی، فنی و ... پیشرفت خواهیم کرد.

غفاری، کنترل جمعیت را طرحی استکباری برای متوقف کردن رشد جمعیت دانست و خواستار تسهیل در امر ازدواج جوانان برای مقابله با این طرح شد.

انتهای پیام/61001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول