اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:

قانون استخدام 3 درصد معلولان در ادارات اجرایی شود

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: قانون استخدام سه درصد معلولان در ادارات اجرایی شود.

قانون استخدام 3 درصد معلولان در ادارات اجرایی شود

حیدر عزیزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از نخستین لحظات وقوع زلزله تاکنون اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر و اداره بهزیستی دشتستان در امدادرسانی و کمک به مردم و آسیب‌دیدگان تلاش داشته‌اند.

وی افزود: افراد تحت پوشش بهزیستی که در زلزله آسیب دیده‌اند نیز مورد حمایت و پشتیبانی بهزیستی قرار گرفته‌اند و امیدوار هستیم شاهد التیام درد آسیب‌دیدگان باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای افراد تحت پوشش و به ویژه معلولان تحت پوشش در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

عزیز‌نژاد تصریح کرد: در قانون استخدام معلولان، سه درصد از معلولان در استخدام‌های رسمی در نظر گرفته شده جذب می‌شوند که در استان بوشهر تاکنون هفت نفر در قالب این طرح مشغول به کار شدند.

وی اذعان داشت: سعی داریم با هماهنگی با استانداری سهمیه سه درصد استخدام در دستگاه‌های اجرایی رعایت شود تا گام مهمی برای اشتغال مددجویان هم برداشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از ارائه خدمات بهزیستی به 52 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: بر اساس آمار و ارقام موجود تعداد 52 هزار و 211 نفر در سراسر استان از خدمات بهزیستی استان بهره‌مند هستند و بیشترین خدمات را به این عزیزان ارائه می‌دهیم.

عزیزنژاد در پایان متذکر شد: باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در مسیر رشد و اعتلای استان گام برداریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول