اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد نماز جمعه قزوین:

استفاده از نیروهای فعال در پربارتر شدن برنامه‌های نماز جمعه مؤثر است

مسئول ستاد نماز جمعه استان قزوین گفت: استفاده از نیروهای خوش فکر، فعال و برنامه‌ریزی دقیق در پربارتر شدن نماز جمعه مؤثر است.

استفاده از نیروهای فعال در پربارتر شدن برنامه‌های نماز جمعه مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی ارباب صبح امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امام خمینی و دو تن از اعضای ستاد نماز جمعه استان قزوین اظهار کرد: نماز جمعه یادگاری باارزش از امام راحل بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز توجه خاصی به نماز جمعه دارند.

وی افزود: امروز نماز جمعه در بیشتر نقاط کشور و به تبع آن استان قزوین به صورت مستمر برگزار می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه نخستین نماز جمعه این استان در تاریخ جمعه 13 تیرماه 60 برپا شده و تاکنون ادامه داشته است، بیان کرد: در حال حاضر در 18 شهر استان قزوین آیین‌های نماز جمعه برگزار می‌شود و حضور مردم در این مراسم باشکوه قابل تقدیر است.

ارباب اضافه کرد: ستاد نماز جمعه استان قزوین از خواهران و برادرانی تشکیل شده که سال‌ها در این سنگر مشغول خدمت هستند.

این مسئول با اشاره به زحمات اعضای ستاد نماز جمعه قزوین در برگزاری نماز جمعه عنوان کرد: این افراد در شرایط مختلف آب و هوایی در سنگر نماز جمعه بدون دریافت هیچ گونه پاداش مادی به نمازگزاران خدمت می‌کنند که امیدواریم تلاش‌های آنان مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

مسئول ستاد نماز جمعه استان قزوین ابراز کرد: برخی از این افراد از قدیمی‌ترین اعضای ستاد نماز جمعه قزوین هستند که رسیدگی به رفع مشکلات درمانی و معیشتی آنان باید در اولویت اداره کل کمیته امداد امام خمینی قرار گیرد.

به گفته ارباب استفاده از نیروهای خوش فکر، فعال و دارای برنامه در ستادهای نماز جمعه می‌تواند به پربارتر شدن برنامه‌های این ستاد کمک کند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول