اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هزاران نفر از مردم متدین وحیدیه

نخستین نماز جمعه شهر وحیدیه اقامه شد

نخستین نماز جمعه شهر وحیدیه از توابع شهرستان شهریار ظهر امروز با حضور هزاران نفر از مردم ولایی این شهر اقامه شد.

نخستین نماز جمعه شهر وحیدیه اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، با افزایش جمعیت ساکن وحیدیه از توابع شهرستان شهریار، طی ماه‌های اخیر درخواست‌های متعددی از سوی مردم متدین این شهر برای برگزاری نماز سیاسی و عبادی جمعه به صورت مستقل مطرح شده بود.

پیش از این مردم وحیدیه باید در نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرستان شهریار شرکت می‌کردند.

با پیگیری‌های انجام شده از سوی مردم و مسئولان حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم شایق به امامت جمعه شهر وحیدیه منصوب و ظهر امروز نخستین نماز سیاسی و عبادی جمعه با حضور هزاران نفر از مردم متدین این شهر برگزار شد.

خطیب جمعه وحیدیه در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به مذاکرات اخیر هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و گفت: ملت ایران طی سال‌های اخیر تلاش بسیاری در راه تحقق اهداف و آرمان‌های خود داشته و در موضوع فعالیت‌های هسته‌ای تمام سختی‌ها را به جان خریدند تا ایران در میان کشورهای جهان سربلند و سرافراز باشد.

شایق تاکید کرد: ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه کشورهای زورگوی غربی بالاخره نتیجه داد و فرزندان انقلاب در مذاکرات توانستند قاطعانه از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کنند.

وی افزود: موفقیت مذاکرات اخیر ایران با 5 + 1 ثابت کرد که اگر ملت ایران همدل و متحد بوده و در مسیر ولایت گام بردارند، می‌توانند به اهداف و آرمان‌های خود دست یابند.

خطیب جمعه شهر وحیدیه تاکید کرد: البته نباید تصور کنیم که مشکلات به پایان رسیده و غربی‌ها دست از دسیسه و توطئه بر می‌دارند، لذا باید وحدت و همدلی خود را حفظ کرده و همچنان با قدرت در صحنه حضور داشته باشیم.

شایق در پایان گفت: امیدواریم در ادامه این مسیر کشورهای غربی با درک صحیح شرایط و حساسیت‌های ایجاد شده در عرصه بین‌المللی، به توافقات پایبند باشند.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول