اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

پیکر همسر دیپلمات ایرانی از مصلای نماز جمعه نکا تشییع می‌شود

فرماندار نکا گفت: مراسم تشییع همسر دیپلمات ایرانی فردا جمعه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی نکا به سمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نکا تشییع می‌شود.

پیکر همسر دیپلمات ایرانی از مصلای نماز جمعه نکا تشییع می‌شود

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا با محکوم کردن حملات ددمنشانه به سفارت ایران در بیروت اظهار داشت: حقوق انسانی توسط برخی از خدا بی‌خبران نادیده گرفته می‌شود و این‌گونه افراد بیگناه به شهادت می‌رسند.

وی اظهار داشت: در این حملات تروریستی بار دیگر چهره خبیث صهیونیسم به نمایش گذاشته شد و ملل مختلف بیشتر با این چهره آشنا شدند.

رجبی با بیان اینکه ترور شخصیت‌های مختلف ایرانی در طول این انقلاب از برنامه‌های دشمنان است،یادآور شد: ملت ما با هیچ ترفند و حیله دشمن از مواضع خود کوتاه نمی‌آید.

وی با تسلیت شهادت شهیده رقیه حسین‌زاده همسر دیپلمات ایرانی اهل شهرستان نکا به هموطنان و خانواده این شهیده خاطرنشان کرد: مراسم تشییع این شهیده فردا جمعه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی نکا به سمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نکا تشییع می‌شود.

رجبی گفت: این شهدا در راه خدا و دفاع از ارزش‌های اسلامی به شهادت رسیدند و وظیفه ما ادامه راه این شهدا‌ست.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه "راه شهادت باز است" بیان داشت: آنانی که برگزیده خدا باشند این‌چنین عاشقانه و عارفانه به دیدار خدا می‌شتابند و فرقی ندارد در کجا باشند.

وی ادامه داد: استقامت،ایستادگی و اقتدار ملت ایران،تنها راه مایوس کردن دشمنان است و ملت ما از مواضعی که در پیش گرفته قدمی به عقب بر نمی‌گردد و در ادامه راه شهدا با تمام توان وارد می‌شود.

انتهای پیام/86002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول