اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان:

نبود صنایع تبدیلی از مشکلات کشاورزی شهر زنجان است

رئیس اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان گفت: نبود صنایع تبدیلی از مشکلات کشاورزی شهر زنجان است.

نبود صنایع تبدیلی از مشکلات کشاورزی شهر زنجان است

حسین بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: شهرستان زنجان ظرفیت‌های مطلوبی برای صادرات محصولات کشاورزی خود به کشور عراق دارد.

وی با بیان اینکه طی سفر هیئت تجاری زنجان به عراق تفاهم‌نامه‌هایی امضا شده، افزود: از کشور عراق نیز از شهر نجف یک هئیت تجاری از ظرفیت‌های کشاورزی زنجان بازدید کرده‌اند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی این کشور خواهان همکاری با اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی زنجان هستند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه می‌تواند با همکاری تعاونی‌های کشاورزی انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه ایران به دلیل عدم صدور محصولات کشاورزی خود به عراق زمینه را به نفع کشورهای چین، ترکیه و برزیل خالی کرده، افزود: در حال حاضر بازار عراق در دست این کشورها است.

بابایی با اشاره به اینکه باید محصولات ایران نیز با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم به عراق صادر شود، ادامه داد: باید از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه بازارهای عراق مناسب برای ارائه محصولات ایرانی است، یادآور شد: اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان در این زمینه گام‌هایی را برداشته است.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تولیدکننده باید از بازار فروش محصولات خود مطمئن شود، عنوان کرد: بازار عراق پذیرش محصولات زنجان را دارد.

این مسئول با بیان اینکه نبود صنایع تبدیلی از مشکلات شهر زنجان است، تصریح کرد: نبود این نوع صنایع موجب شده تا از ظرفیت‌های کشاورزی زنجان به نحو مطلوبی استفاده نشود.

بابایی با اشاره به اینکه اتحادیه تعاونی‌‌های کشاورزی می‌تواند به تعاونی‌ها راهکار ارائه کند، متذکر شد: سفر هیئت تجاری زنجان به عراق نیز برای آشنایی با ظرفیت‌ها صورت گرفت.

وی از راه‌اندازی مجتمع نان ایرانی در حله خبر داد و اذعان داشت: از تعاونی‌ها در این زمینه به همکاری دعوت می‌شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول