اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس در شورای اداری استان:

فشار به استاندار برای انتصاب افراد عین دیکتاتوری است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: اینکه کسی با هر توجیهی بخواهد استاندار را در انتخاب نیروهای خود تحت فشار قرار دهد نه تنها خیرخواهی نیست بلکه عین دیکتاتوری است.

فشار به استاندار برای انتصاب افراد عین دیکتاتوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی نعیم‌آبادی در اولین جلسه شورای اداری پس از انتصاب استاندار جدید هرمزگان گفت: پذیرفته نیست که برخی با این بیان که استاندار حداقل یکی از نیروهای ما را بپذیرد و بعد ما سکوت می‌کنیم، درصدد تحمیل افراد خود به استاندار باشند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم از استاندار کار بخواهیم، باید وی در انتخاب نیروهای خود آزادی عمل داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با ذکر بخش‌هایی از خطبه مولای متقیان در نهج‌البلاغه، ارائه مشورت را امری مفید دانست و خاطرنشان کرد: معرفی نیروهای خوب و توانمند و دادن مشورت به استاندار امری پسندیده است اما تحمیل فرد یا افراد رویه‌ای نادرست است که باعث می‌شود نیروهای تحمیل شده برای غیر استاندار کار کنند.

نعیم آبادی ضمن تقبیح سهم‌خواهی افراد و گروه‌ها در انتصاب مدیران یادآور شد: انتخاب رئیس جمهور و دولت جدید محصول رای مردم است و استاندار باید برای مردم و رضایت آحاد جامعه کار کند که این امر مستلزم استقلال وی در انتخاب تیم کاری خود است.

به گفته وی بدترین عامل برای مملکت این است که مسئولانی که باید کار کنند افراد آن را نعیم‌آبادی و امیرآبادی و حسین‌آبادی تعیین کنند.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: اگر واقعا دلمان برای توسعه استان می‌سوزد به استاندار مشورت بدهیم و اگر نپذیرفت بجای ناراحتی و کارشکنی برای موفقیت وی دعا کنیم.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول