اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت رئیسه شورای شهر بانه در نامه‌ای به خبرگزاری فارس:

انتصاب شهردار بانه توسط استاندار کردستان غیرقانونی است

هیئت رئیسه شورای شهر بانه در پاسخ به جوابیه یکی از اعضای شورای این شهر که در خبرگزاری فارس منتشر شد آورده‌اند: موضوع اصلی بین اعضای شورا، اعتراض به انتصاب غیرقانونی شهردار بانه توسط استاندار کردستان است.

انتصاب شهردار بانه توسط استاندار کردستان غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به دنبال انتشار اظهاراتی از سوی محمدعلی مسلمی سخنگوی شورای شهر بانه و پس از آن جوابیه عزیزپور به این سخنان، 4 تن از اعضای هیئت رئیسه شورای شهر بانه مجدداً طی نامه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس اقدام به پاسخ به جوابیه عزیزپور برآمدند.

در این جوابیه آمده است: احتراماً پیرو جوابیه آقای سعدالله عزیزپور عضو محترم شورای شهر بانه در تاریخ 20/8/92 در واکنش به مصاحبه سخنگوی شورای شهر با خبرگزاری فارس، ذکر موارد زیر جهت روشن شدن افکار عمومی و بخصوص مردم فهیم و آگاه شهرستان بانه الزامی است.

اختلاف نظر در کار گروهی و بخصوص شورای اسلامی شهر امری کاملاً طبیعی بوده و معتقدیم که تضاد و تضارب آرا در تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند موجب روشن شدن بیشتر مسائل و پیشرفت در کار شود. بخصوص تضارب آرا در زمینه انتخاب شهردار از دیدگاه ما با حسن نیت و احساس مسئولیت در راستای خدمت‌رسانی بهتر و شفاف‌تر به شهروندان عزیز است.

لازم به ذکر است که حساسیت موجود در زمینه انتخاب شهردار به دلیل شرایط ویژه شهر بانه، انتظار به حق شهروندان، مهمان و توریسم‌پذیری داخلی و همچنین نظر و آرای اکثر شهروندان و معتمدین که دیگر بانه جای آزمون و خطا نیست و باید فردی کارآزموده، با تجربه، مدیر و متخصص بر این مسند بنشیند، است که مقبولیت و اجماع کلی در جامعه نیز بر اساس این فاکتورها بررسی شده است.

اما موضوع اصلی، اعتراض به انتصاب غیرقانونی شهردار بانه توسط استاندار محترم می‌باشد که دلایل غیرقانونی بودن آن به شرح زیر است.

الف: هیچ جلسه‌ای رسمی از طرف شورای شهر با دستور کار قبلی انتخاب شهردار برگزار نشده است و چنانچه اگر جلسه‌ای برگزار شود باید ریاست شورا به صورت نامه رسمی و با ذکر موارد دستور کار جلسه به اعضای محترم ابلاغ نماید.

ب: تنظیم صورت جلسات و متن مذاکرات و تصمیمات صورت گرفته از وظایف منشی جلسات بوده و باید با امضای ریاست شورا به استانداری ارسال گردد که طبعاً این کار برای انتخاب شهردار برگزار نشده است و موارد استناد عضو محترم شورا آقای سعدالله عزیزپور مربوط به جلسات 20/6/1392 و جلسه 30/7/1392 بوده که تصویر و مستندات اعلام غیررسمی و غیرقانونی بودن جلسه 20/6/1392 توسط مدیرکل محترم امور شهری و شوراها استانداری کردستان به شماره نامه 016806/42/65 تاریخ 7/7/1392 و تصویر فرم دعوت‌نامه جلسه 30/7/1392 به شماره 637 به تارخ 29/7/1392 با دستور کار تعیین اعضای کمیسیون‌ها و بررسی نامه‌های واصله از شهرداری انجام گردیده است، پیوست می‌باشد که جهت روشن شدن افکار عمومی و رویت آن خبرگزاری محترم به خدمت ارسال می‌گردد.

با تشکر

شب‌بو محمدیانی  رئیس شورا

وریا وثوقی  نائب رئیس شورا

محمدعلی مسلمی  سخنگوی شورا

فریده مولوی  منشی شورا

انتهای پیام/79012/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول