اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط ‌عمومی استانداری تهران در گفت‌و‌گو با فارس:

استاندار تهران در انتصابات مستقل عمل می‌کند

مشاوره فرهنگی و مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران با تاکید بر اینکه استاندار تهران در انتصابات مستقل عمل می‌کند، گفت: سرپرست قرچک بر اساس ضوابط انتخاب شده است.

استاندار تهران در انتصابات مستقل عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ولی‌الله صدیق طی حکمی از سوی استاندار تهران به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک منصوب شد.

پس از تائید حکم مسئولیت صدیق به ‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک شائبه‌هایی در بین تاثیرگذاران این شهرستان مطرح شد که آیا این انتصاب بر اساس معیارهایی بوده‌ که استاندار تهران در مراسم معارفه فرمانداران تهران و گفت‌وگوهایشان با اصحاب رسانه مطرح کره‌ آیا انتصاب وی بر اساس توصیه جریان خاصی در شهرستان بوده و... این شائبه‌ها خبرنگار فارس را بر این وا داشت که برای شفافیت موضوع و نحوه انتصاب ولی‌الله صدیق گفت‌و‌گویی با استاندار تهران و مجموعه استانداری داشته باشد تا اذهان عمومی جامعه در این ارتباط روشن شود که در این میان علیرضا مهدوی شاهرودی،‌ مشاوره فرهنگی و مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران پاسخگوی خبرنگار فارس بود.

مهدوی شاهرودی که از نزدیک در جریان روند انتصاب‌ها است به خبرنگار فارس گفت: استاندار تهران در ارتباط با انتصاب فرمانداران با تمام جریان‌ها تعامل دارد و با نخبگان و تاثیرگذاران شهرستان‌های همچون ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و... مشورت می‌کند اما در انتصابات مستقل عمل می‌کند.

مشاوره فرهنگی و مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران گفت: استاندار تهران در انتصاب فرمانداران از مشورت با افراد تاثیرگذار شهرستان‌های استفاده کرده، اما بر اساس آنچه که به جمع‌بندی رسیده و بر اساس معیارهایی که مدنظرش هست فرمانداران را انتخاب می‌کند.

وی انتخاب فرماندار شهرستان پاکدشت را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در حالی که نظر امام جمعه شهرستان با فرد دیگری بود، نماینده مردم پاکدشت فرد دیگری را برای مسئولیت فرمانداری این شهرستان صلاح می‌دیدند؛ اما استاندار تهران به این جمع‌بندی رسیدند فردی که افتخار آزادگی در دوران دفاع مقدس و سوابقی همچون مسئولیت فرمانداری دماوند، معاونت سیاسی ـ انتظامی استانداری همدان را در کارنامه خود دارد را به‌عنوان فرماندار شهرستان قرچک معرفی کند.

مشاوره فرهنگی و مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران در پایان اذعان داشت: انتخاب صدیق برای مسئولیت فرمانداری قرچک بر اساس ضوابط بوده است.

انتهای پیام/2462/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول