اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس:

نمایندگان در انتصابات دخالت ندارند/ از ما نخواهید مدیرکل خوب انتخاب کنیم

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در انتصابات دخالت ندارند.

نمایندگان در انتصابات دخالت ندارند/ از ما نخواهید مدیرکل خوب انتخاب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدهادی حسینی امشب در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان مجلس با اصحاب رسانه با اشاره به نارسایی در زیر‌ساختی‌های مازندران اظهار داشت: وضعیت حوزه راه‌های مازندران در مقایسه با استان گیلان و گلستان مناسب نیست.

وی اخذ عوارض در مبادی ورودی مازندران را حق این استان دانست و ادامه داد: آنقدر طرح می‌نویسیم تا این اتفاق بیافتد.

این مسئول با بیان اینکه به هرجای مازندران نگاه کنید، هیچ حوزه‌ای مطلوب نیست، افزود: وضعیت دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها بدتر از سایر اماکن خدمات‌رسان است.

وی جمعیت ثابت مازندران را در روز بیش از 3 میلیون عنوان کرد و ادامه داد: مازندران در بعدازظهرها جمعیت 15 میلیونی را متقبل می‌شود.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمعیت مسافر در مازندران نیازمند راه و خدمات داخلی است، افزود: مرکز «سی تی اسکن» بیمارستان رازی قائمشهر سه سال خاموش بود، کسی چیزی نمی‌گفت.

وی با بیان اینکه از همه خبرنگاران و رسانه‌های گروهی درخواست کمک و حمایت‌های فکری را در حوزه توسعه مازندران دارم، خاطرنشان کرد: مازندران را برای ایران می‌خواهم، منطقه‌ای فکر نمی‌کنم.

حسینی یادآور شد: از وضعیت موجود به نفع خود استفاده نمی‌کنم، با پیگیری‌ها بحران نساجی قائمشهر مدیریت شد.

وی با درخواست از اینکه رسانه‌های مازندران در بحث توسعه استان کار کنند، تصریح کرد: آمار اشتغالزایی در مازندران باید واقعی باشد، اگر اشتغال ایجاد شد پس چرا فرزندان ما بیکار هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس مکانیزه شدن کشاورزی در مازندران را گامی برای پیشرفت دانست و افزود: 400 سال پیش کشاورزان ما مهار آب، آببندان و زهکشی را به صورت دستی انجام می‌دانند با تجهیزات نوین قادر به نگهداری آنها نیستیم.

وی وجود 12 هزار تحصیل کرده رشته کشاورزی را ظرفیتی برای استفاده از ذخایر صنعت کشاورزی در مازندران دانست و ادامه داد: ده‌ها هزار حلقه چاه آب بدون استفاده در مازندران باقی مانده است.

حسینی با اشاره به اینکه مدیران و نماینده‌ها باید برنامه محور باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند.

وی اظهار داشت: زیبایی‌های مازندران مانع گرفتاری‌هایش شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه با همت مجمع نمایندگان مازندران طرحی مبنی بر بازنشسته شدن مسئولان بازنشسته نوشته شد، گفت: طرحی است تا بازنشسته‌ای در کشور مدیر نشود که در مجلس خواب رود.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر فعالیت وی در تربیت بدنی وقت که موجب شد تا کارمندی اخراج شود، اظهار داشت: وقتی در تربیت بدنی مازندران مدیر شدم، متوسط سواد سیکل بود.

وی با اشاره به اینکه کارکنان به صورت غیرتخصصی در تربیت بدنی فعالیت می‌کردند، افزود: 13 کارمند در دبیرخانه تایپ می‌کردند.

حسینی استفاده از افراد متخصص در تربیت بدنی را موجب بالندگی ورزش مازندران عنوان کرد و ادامه داد: بالندگی ورزش مازندران مدیون "هادی حسینی" است، ورزش مازندران را جراحی کردم.

وی افزود: در این مدت فامیلی از هادی حسینی پیدا نمی‌کنید که در تربیت بدنی مشغول به کار شده باشد.

حسینی با بیان اینکه ورزش مازندران باید دارای ساختار شود، اظهار داشت: 167 نفر را از تربیت بدنی جدا کردم.

وی واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی را از اقدامات زمان تصد‌ی‌گری خود عنوان کرد و ادامه داد: 106 پروژه ورزشی را در طول 12 سال و 185 پروژه مشارکت مردمی را شروع کردم که مشارکت مردمی زودتر به سرانجام رسید.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان مدیرکلی تربیت بدنی بیش از 500 هکتار زمین برای ورزش را در طول شش سال مدیریت گرفتم، گفت: در حال حاضر متوسط سرانه ورزشی مازندران از سرانه کشور بالاتر است.

وی افزود: ممکن است در جراحی ورزشی دو نفر زیر تیغ رفته باشند.

این مسئول اظهار داشت: در اشتغالزایی فله‌ای عمل نمی‌کنم.

حسینی با اعلام اینکه دستگاه دولتی کمیته امداد نیست، افزود: اشتغالزایی یعنی اینکه منابع انسانی بازده داشته باشد تا به استان آسیب نرسد.

وی خاطرنشان کرد: اشتباهات زیادی داشتم، منکر نیستم اما ورزش مازندران را ساختم.

سخنگوی کمیسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازندران دارای 10 تا 15 رشته ورزشی پرمدال است، گفت: با وجود بیش از 40 هیئت ورزشی، برخی از رشته‌های ورزشی وقت‌گیر هستند.

وی در پایان سخنانش با اعلام اینکه نمایندگان مجلس وظیفه ندارند در انتصابات دخالت کنند، اذعان داشت: از ما نخواهید مدیرکل خوب انتخاب کنیم این کار به عهده استاندار است.

انتهای پیام/86006/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول