اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار گلستان انجام گرفت

2 انتصاب جدید در استانداری گلستان

استاندار گلستان طی احکام جداگانه‌ای مشاور استاندار در امور عمرانی و رابط خود در امور جوانان را منصوب کرد.

2 انتصاب جدید در استانداری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، استاندار گلستان طی احکام جداگانه‌ای مشاور استاندار در امور عمرانی و رابط خود در امور جوانان را منصوب کرد.

در این احکام سید علیرضا میری به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی و محمدتقی بسطامی به سمت رابط استاندار در امور جوانان معرفی شدند.

در حکم سید علیرضا میری به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی منصوب می‎شوید.

در ادامه تاکید شد: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‎گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون‎سازمانی با هماهنگی اینجانب، موفق و موید باشید.

همچنین در حکم استاندار گلستان به محمدتقی بسطامی نیز آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ؛ رابط اینجانب در امور جوانان منصوب می‎شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

این چهارمین تغییر از زمان آغاز فعالیت حسن صادقلو استاندار گلستان در مجموعه استانداری است.

پیش از این استاندار گلستان سید رمضان حسینی و علی مرگدری را در احکام جداگانه به سمت مدیرکل حوزه استاندار و سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان منصوب کرده بود.

انتهای پیام/2307/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول