اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل:

جذب سرمایه‌گذاران نیاز به شناساندن ظرفیت‌های تولید و اشتغال دارد

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل گفت: جذب سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی نیاز به شناساندن ظرفیت‌های تولید و اشتغال مناسب در استان دارد که در این زمینه باید آستین بالا زده و همتی والا داشت.

جذب سرمایه‌گذاران نیاز به شناساندن ظرفیت‌های تولید و اشتغال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری اردبیل اظهار داشت: ما زمانی می‌توانیم سرمایه‌گذاران را با رغبت بیشتر به حوزه تولید، صنعت و رشد اقتصادی ترغیب و تشویق کنیم که بتوانیم تمام ظرفیت‌ها و مواهب خدادادی استان را شایسته و مطلوب به آنها معرفی کرده و بشناسانیم.

وی زیرساخت هرگونه سرمایه‌گذاری را فراهم کردن دیدگاه جلب اعتماد و اعتبار دو سویه اعلام کرد و افزود: تا زمانی که اعتماد بین سرمایه‌گذار و بهره‌بردار وجود نداشته باشد امکان توسعه منابع و فراهم شدن بسیاری از زیرساخت‌ها امکان‌پذیر نیست.

مظفری با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های مدبرانه دولت و ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای امنیت سرمایه‌گذاران تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی و با تفکر اینکه این ثبات در اقتصاد کشور با عزم دولت تدبیر و امید و همچنین درایت مقام عالی استان پایدار می‌ماند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در استان اردبیل شتاب گرفته به طوری که در ماه‌های اخیر شاهد رشد سریع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق مختلف با ایجاد امنیت و آرامش بهتر هستیم.

وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مقدمات شکست تحریم‌ها را با مقاومت مردم شاهد بودیم و امید آن را داریم با عملی شدن این کار بزرگ و از میان برداشتن تحریم‌های غیرعادلانه، با رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری شاهد رشد و شکوفایی سریع اقتصادی در کشور و استان و ایجاد مشاغل پایدار برای جویندگان کار و جوانان باشیم.

مظفری استفاده مطلوب از فرصت‌های ایجاد شده توسط دیپلماسی عالمانه دولت را در صحنه‌های داخلی و خارجی مقدمه‌ای بر حضور پر تعداد سرمایه‌گذاران در استان اعلام کرد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: با شناساندن ظرفیت‌های غنی استان باید با برنامه‌ریزی دقیق از این ظرفیت و فرصت به دست آمده استفاده کرده و با تشویق و حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد صنایع مادر و بزرگ در منطقه نهایت بهره را برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ارتقای فرهنگ سرمایه‌گذاری در میان اقشار مردم در استان را طی سنوات گذشته در مقایسه با گذشته‌های دور یکی دیگر از امتیازات حضور سرمایه‌گذاران در منطقه شمرد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول