اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل:

طولانی بودن مراحل جذب سرمایه‌گذاران توسعه‌نیافتگی را رقم زده است

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: طولانی بودن مراحل جذب سرمایه‌گذاران و اجرای پروژه‌ها مانعی جدی در مسیر توسعه استان اردبیل به وجود آورده است.

طولانی بودن مراحل جذب سرمایه‌گذاران توسعه‌نیافتگی را رقم زده است

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با تشریح نشست اخیر مجمع نمایندگان و استاندار اردبیل اظهار داشت: این جلسه که در وزارت کشور برگزار شد، موضوعات مهمی در آن مطرح شد که می‌تواند در توسعه استان موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه‌های استاندار اردبیل برای ما مهم است و وی با این اعتقاد مسئولیت پذیرفتند که تمامی یک میلیون و 250 هزار شهروند استان باید یک خانواده تلقی شده و به دور از هر‌گونه نگاه منطقه‌گرایی و قوم‌گرایی در توسعه همه‌ جانبه و متوازن استان اردبیل کوشش کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار اردبیل با اعتقاد به تعامل مداوم و سازنده با مجمع نمایندگان به عنوان اولویت اول مدیریت خود، اولویت بعدی خود را در مسئولیت استانداری ایجاد واحدهای تولیدی به ویژه در مناطق محروم اعلام کرد.

جعفری بنه خلخال افزود: مجمع نمایندگان نیز در این مسیر تلاش‌های خود را در اخذ اعتبارات ملی و نیز جذب سرمایه‌گذار انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: موضوع مهم مورد بحث دیگر در این نشست کارساز بحث همگرایی و همراهی دستگاه‌ها و مدیران اجرایی به عنوان یک سرمایه اثر‌بخش و تاثیر‌گذار اجتماعی در فرایند جذب سرمایه‌گذار و سرمایه بخش خصوصی است.

جعفری بنه خلخال بیان داشت: ارائه مساعدت‌ها و مشوق‌های لازم باید در اولویت باشد و در رشد و توسعه اقتصادی استان اردبیل نقش داشته باشند.

وی عنوان کرد: موضوعی که تاکنون استان ما از این بحث لطمات زیادی خورده و برخی شیوه‌های خسته‌کننده و طولانی و بوروکراسی‌های زیاد و غیر‌ضروری اداری بسیاری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را به عنوان شاه کلید توسعه، فراری داده‌اند و در تجربه اخیر نمایندگی بنده نیز به وفور شاهد این موضوع بوده‌ام.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دیدگاه‌های مهم استاندار اردبیل در راستای خدمت توسعه فرهنگ تکریم شهروندان و افزایش میزان حرمت‌گذاری به مردم است و این امر نیز می‌تواند تاثیر‌گذار در افزایش همبستگی و همگرایی مردم استان اردبیل در راستای داشتن استانی توسعه یافته باشد.

جعفری بنه خلخال در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: چون هدف مشترکی بین مجمع نمایندگان و مسئولان وجود دارد برای توسعه استان اردبیل و ایجاد پروژه‌های بزرگ و جذب سرمایه مجمع نیز تلاش‌هایش را ادامه خواهد داد تا شاهد توسعه استان اردبیل و به ویژه عمرانی شهری و نیز روستایی باشیم.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول