اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد

لزوم جذب سرمایه‌گذار جهت تامین منابع درآمدی پایدار در شهرداری‌ها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی بر لزوم جذب سرمایه‌گذار جهت تامین منابع درآمدی پایدار در شهرداری‌ها تاکید کرد.

لزوم جذب سرمایه‌گذار جهت تامین منابع درآمدی پایدار در شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مرتضی موحدنیا در آیین تودیع و معارفه شهردار شهر جدید سهند، ایجاد منابع درآمدی پایدار در کنار درآمدهای تعریف شده برای شهرداری‌ها را اقدامی مهم در جهت تامین نیازهای شهری عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه‌گذار و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی آنها یکی از منابع درآمدی پایدار به شمار می‌رود.

وی افزود: شهر جدید سهند به لحاظ شرایط خاص خود مستعد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شهری است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی همچنین بزرگ‌ترین معضل شهرها را پراکندگی مدیریت‌های مختلف و نحوه خدمات‌رسانی آنها دانست و گفت: هماهنگی بین ادارات خدمات‌رسان علاوه بر تسریع در اجرای کارهای عمرانی باعث جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی شده و رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار اسکو هم در این مراسم بر ضرورت مدیریت منابع مالی در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی و درخواست‌های مردم لازم است تا با برنامه‌ریزی و احصای نیازهای ضروری منطقه نسبت به تخصیص و هزینه کرد منابع مالی اقدام نماییم تا علاوه بر توسعه متوازن از هدررفت سرمایه نیز جلوگیری شود.

علی آثری همچنین به ساخت بیش از 35 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهر جدید سهند اشاره کرد و افزود: از این تعداد واحد مسکن مهر تاکنون بیش از 17 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده و 18 هزار واحد دیگر نیز از پیشرفت فیزیکی 12 الی 90 درصد برخوردار می‌باشد.

وی یکی از نیازهای مهم شهرستان اسکو را دسترسی به اتوبان تبریز ـ سهند عنوان کرد و گفت: افزایش ترافیک در جاده تبریز آذرشهر و افزایش جمعیت در شهرستان اسکو نیاز به اتمام و بهره‌برداری از اتوبان مذکور را دو چندان نموده و لازم است هرچه سریع‌تر منابع مالی احداث بزرگراه تبریز سهند تامین شده و شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

در این مراسم بهرام روشنی به عنوان چهارمین شهردار شهر جدید سهند معرفی و از زحمات غلامحسین حسینی شهردار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/60002/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول