اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمه کوثر گیلان خبر داد

جذب نماینده تخصصی فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در گیلان

مدیر بیمه کوثر گیلان گفت: بیمه کوثر گیلان نماینده تخصصی فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری جذب می‌کند.

جذب نماینده تخصصی فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در گیلان

محمدرضا قدیر پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه بیمه کوثر گیلان در هفت ماه نخست سال امسال توانست کل «پرتفوی» سال گذشته خود را جذب کند و این حاکی از اعتماد روز افزون مردم به بیمه کوثر در استان گیلان است.

وی افزود: این شرکت در گیلان در هشت ماه نخست سال جاری با تشکیل حدود 3 هزار و 100 پرونده در رشته‌های مختلف مبلغ 32 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

مدیر بیمه کوثر گیلان یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت را بیمه زندگی دانست و تصریح کرد: آمارها حاکی از این است که 27 درصد پرتفوی شرکت را بیمه‌های زندگی به خود اختصاص داده در حالی که این موضوع نسبت به صنعت بیمه و دیگر بیمه‌ها حدود 8 درصد است.

به گفته وی، در راستای خدمات بیمه کوثر، شعار بیمه کوثر  که «کوثر زندگی را بیمه می‌کند» به تحقق پیوسته است.

قدیرپور، با بیان اینکه بیمه کوثر در استان گیلان در حال جذب نماینده تخصصی فروش در رشته عمر و سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: متقاضیان در این طرح از آموزش رایگان و حرفه‌ای با اهدای مدرک معتبر بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این افراد نیازی به سرمایه اولیه و دفتر کار ندارند و با داشتن حداقل مدرک دیپلم می‌توانند تقاضای اخذ نمایندگی را داشته باشند.

این مسئول متذکر شد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در استان گیلان با شماره تلفن 3230330-0131 تماس بگیرند و یا به آدرس رشت‌ـ بلوار منظریه‌ـروبروی مسجد فاطمیه، سرپرستی شرکت بیمه کوثر مراجعه کنند.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول