اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه زینبیه کرج تاکید شد

نقش طلاب علوم دینی در افزایش بصیرت و آگاهی جامعه

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز با تاکید بر نقش طلاب علوم دینی در افزایش بصیرت و آگاهی جامعه گفت: باید با هوشیاری در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان برای ارتقا سطح آگاهی نسل جوان برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

نقش طلاب علوم دینی در افزایش بصیرت و آگاهی جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه زینبیه کرج ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی‌احمدی طی سخنانی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب برای انحراف کشاندن نسل جوان کشورمان گفت: طی سال‌های اخیر و زمانی که دشمنان ما نتوانستند با ترور، تحمیل جنگی 8 ساله و تحریم‌های اقتصادی مردم ولایی و مومن ما را از پیگیری اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی باز دارند، به سمت تهاجم فرهنگی رفتند.

وی تصریح کرد: هدف آنها منحرف کردن ذهن جوانان ما است و نمی‌خواهند مردم مسلمان و ولایی ایران به ویژه نسل جوانان و نوجوانان با باورها و اعتقادات مذهبی و دینی تربیت شوند.

* حرکت در راه ولایت ما را از آسیب‌ها مصون می‌دارد

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: به همین دلیل شاهد هستیم که بیشترین هجمه‌ها علیه باورها و اعتقادات مذهبی ما از سوی غربی‌ها انجام شده و امروز صدها کانال ماهواره‌ای و هزاران سایت مستهجن در اجرای این توطئه با غربی‌ها همکاری می‌کنند.

بنی‌احمدی با بیان اینکه حرکت در راه ولایت ملت ایران را از آسیب‌ها مصون نگاه می‌دارد، گفت: خوشبختانه ملت ما از هدایت‌گر با بصیرتی چون رهبری معظم انقلاب سود می‌برند و تا زمانی که در مسیر ولایت حرکت می‌کنیم، این توطئه‌ها نمی‌تواند در عزم و اراده ملت ایران اثری داشته باشد.

وی تاکید کرد: با این وجود همواره باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان آماده باشیم و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب بارها تاکید فرموده‌اند که حتی یک لحظه نباید در این زمینه غفلت کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز خاطر نشان کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید سطح آگاهی و بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان ارتقا یابد و در این زمینه نقش و مسئولیت بزرگی بر عهده علمای دینی و طلاب حوزه‌های علمیه قرار دارد.

بنی‌احمدی ادامه داد: طلاب علوم دینی باید با احساس مسئولیت در این زمینه برای بصیرت‌افزایی جامعه پیشگام بوده و اجازه ندهند که نسل جوان ما تحت تاثیر توطئه‌ها و فریبکاری‌های دشمنان اسلام و انقلاب قرار گیرند.

لازم به توضیح است، در این مراسم که با حضور طلاب خواهر استان البرز برگزار گردید، مرضیه عبدلی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه زینبیه کرج معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/2302/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول