اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر قائنات خبر داد

عضویت 720 نفر در کانون‌های روستایی جمعیت هلال احمر قائنات

رئیس جمعیت هلال‌احمر قائنات گفت: در حال حاضر 720 نفر عضو کانون‌های روستایی جمعیت هلال احمر قاینات هستند.

عضویت 720 نفر در کانون‌های روستایی جمعیت هلال احمر قائنات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمزه اسعدزاده پیش از ظهر امروز در بازدید از کانون‌های هلال احمر با اشاره به تشکیل کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: توسعه مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به خود و آموزش جوانان به منظور آماده‌سازی آنها در انجام خدمات امدادی و عام‌المنفعه مهمترین اهداف کانون‌های دانشجویی است.

وی آموزش را در جمعیت هلال احمر بسیار ضروری دانست و افزود: جمعیت هلال‌احمر برای ایجاد یک نسل مومن، متعهد و نوع‌دوست باید از دوران جوانی در راستای نهادینه کردن ارزش‌های نیکوکاری، مهرورزی و فعالیت‌های عام‌المنفعه تلاش کند.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر قائنات با بیان این‌که خلاقیت و ابتکار کانون‌های هلال‌احمر دانشجویی نقش به سزایی در پیشبرد اهداف این جمعیت دارد، گفت: وجود این کانون‌ها زمینه افزایش ضریب ایمنی را فراهم ‌می‌کند که بسیار مهم است.

اسعدزاده ادامه داد: در حال حاضر یک‌هزار و 200 نفر عضو کانون‌های دانشجویی هلال احمر قاینات هستند.

وی توسعه مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها، شرکت در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر و اعزام دانشجویان به اردوهای فرهنگی، آموزشی و ایجاد روحیه همدلی و نوع دوستی را از اهداف جذب دانشجویان در این کانون‌ها برشمرد.

رئیس جمعیت هلال احمر قائنات با بیان این‌که کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال احمر قائنات از آغاز سال جاری تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند، یادآور شد: برگزاری اردوهای جهادی، شرکت در اجرای مانورهای مختلف و برپایی ایستگاه‌های سلامت در دانشگاه‌ها از جمله فعالیت‌های این کانون‌ها بوده است.

اسعدزاده از عضویت 750 نفر در کانون‌های روستایی این نهاد خبر داد و اضافه کرد: جمعیت هلال احمر قائنات در راستای فرهنگ‌سازی برای توسعه مشارکت‌های مردمی در عملیات امدادرسانی حوادث و سوانح مختلف، اقدام به جذب افراد در قالب کانون‌های مختلف هلال احمر کرده است.

وی برگزاری اردوهای جهادی را از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون های جوانان جمعیت هلال احمر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی با هدف ارتباط و حمایت مستقیم اعضا در مناطق محروم روستایی با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای اطلاع‌رسانی، جذب و آماده‌سازی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/22481/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول