اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد

انهدام باند توزیع فیلم‌های غیراخلاقی در ایلام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل توزیع فیلم‌های غیراخلاقی خبر داد.

انهدام باند توزیع فیلم‌های غیراخلاقی در ایلام

علی عباسی کسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: اخباری مبنی بر توزیع و فروش فیلم‌های غیراخلاقی توسط یکی از مسئولان کافی‌نت‌های استان که در بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان فعالیت دارد، دریافت شد.

وی افزود: در این راستا کارشناسان پلیس فتا پس از کسب تکلیف از مراجع قضایی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی یادآور شد: در ابتدا متهم منکر موضوع شد، اما پس از بازرسی‌های به عمل آمده از سیستم متهم و استخراج مستندات متهم در برابر مستندات غیرقابل انکار به بزه ارتکابی اعتراف و متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کسانی گفت: دستیابی به تصاویر و فیلم‌های غیراخلاقی یا همان هرزه‌نگاری امروزه، آن هم با توجه به فناوری‌های جدید مانند اینترنت، از مباحث بسیار جدی و نگران‌کننده است.

رئیس پلیس فتا استان ایلام خاطرنشان کرد: در حالی که تصاویر محرک جنسی به روش‌ها و علل مختلف می‌تواند بر روی کودکان و نوجوانان تاثیرگذار باشد، هر کودک و نوجوانی که تصاویر محرک جنسی را نگاه کرد، لزوما تحت تاثیر آن قرار نمی‌گیرد و همه کودکان و نوجوانان به یک اندازه دچار آسیب این مقوله نمی‌شوند.

وی ادامه داد: زیرا تاثیر هرزه‌نگاری کاملا تدریجی است و اگر کودک و نوجوان شما تاکنون یک یا چند بار، با تصاویر و فیلم محرک روبرو شده است، هنوز جای نگرانی شدید نیست و می‌توانید مداخله مناسبی انجام دهید.

وی اضافه کرد: در این رابطه والدین باید از روش‌های کنترلی مانند، برقراری ارتباط با فرزندان خود، آشنایی با فناوری‌های جدید و ... استفاده کنند.

انتهای پیام/2246/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول