اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناوگان شمال کشور:

مرواریدهای خلیج فارس به جشنواره فیلم فجر می‌رسد

فرمانده ناوگان شمال کشور گفت: فیلم «مرواریدهای خلیج فارس» به جشنواره فیلم فجر امسال می‌رسد.

مرواریدهای خلیج فارس به جشنواره فیلم فجر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، امیر افشین رضائی حداد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «مرواریدهای خلیج فارس» اظهار کرد: داستان فیلم مربوط به عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است و فیلم در زمان حال روایت‌گری می‌شود.

وی، هدف از ساخت فیلم «مرواریدهای خلیج فارس» را ارتباط بین جوانان امروز با نسل گذشته عنوان کرد.

رضائی حداد با بیان اینکه 90 درصد فیلمبرداری «مرواریدهای خلیج فارس» در بندر انزلی انجام شده است، تصریح کرد: فلیمبرداری فیلم مذکور توسط شناورهای سطحی، پروازی و دیگر تجهیزات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش ساحلی انجام شده است.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش به مراحل پایانی فیلمبرداری «مرواریدهای خلیج فارس» در بندر انزلی اشاره کرد و افزود: فیلمبرداری فیلم مذکور باید تاکنون به اتمام می‌رسید اما بارندگی‌های طولانی مدت سبب تاخیر در فیلمبرداری شده است.

وی با تاکید براینکه فیلمبرداری «مرواریدهای خلیج فارس» تا 10 روز آینده به پایان می‌رسد، بیان کرد: فیلم «مرواریدهای خلیج فارس» به جشنواره فیلم فجر امسال می‌رسد و اکران می‌شود.

*تیم فوتبال ملوان را متعلق به مردم انزلی می‌دانیم

رضائی حداد در ادامه به وضعیت باشگاه ملوان در بندر انزلی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی مانند گذشته خود را موظف می‌داند در عرصه ورزش حضور داشته باشد.

فرمانده ارشد آجا در گیلان مردم انزلی را فهیم و با فرهنگ توصیف کرد و یادآور شد: تیم فوتبال ملوان را متعلق به مردم انزلی می‌دانیم و تلاش می‌کنیم مشکلات این تیم برطرف شود.

انتهای پیام/84001 /ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول