اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

دیدار رسانه ورزش و هنرمندان بوشهر/حضور هنرمند نوجوان فیلم «تنهای تنهای تنها»

تیم‌های فوتبال رسانه ورزش بوشهر، و هنرمندان بوشهر به مناسبت هفته بسیج در اقدامی شایسته رو‌در‌روی هم قرار گرفته و چند ورزشکار بسیجی هم تجلیل شدند.

دیدار رسانه ورزش و هنرمندان بوشهر/حضور هنرمند نوجوان فیلم «تنهای تنهای تنها»

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، این دیدار صبح امروز در ورزشگاه اداره بندر بوشهر برگزار شد و قبل از آغاز بازی عبدالباقی صداقت و سید اسماعیل آقایی از پیشکسوتان ورزشکار بسیجی تیم رسانه ورزش بوشهر تقدیر شد.

همچنین با توجه به موفقیت‌های اخیر مربیان استان در لیگ‌های کشور از بهنام ابولی سرمربی جوان ایرانجوان خورموج و سید علی بکاء سرمربی با تجربه تیم هفت نفره استان نیز تجلیل شد.

تیم هنرمندان هم قبل از شروع مسابقه از فرید میرشکار، محسن کیانپور و سلیمی از هنرمندان بسیجی تقدیر کرد.

همه چیز عالی برای یک دیدار جذاب دیگر که یک طرف آن رسانه ورزشی‌هایی هستند که بارها برای گرامیداشت مناسبت‌های مختلف پا به میدان گذاشته‌اند و این بار به پاس هفته بسیج  و به یاد رشادت دانش‌آموزان مدرسه‌ای به نام عشق که بسیج است.

هر دو تیم با صحبت‌های مربیان برای برد پا به میدان گذاشتند که رسانه‌ای‌ها با آغاز یک بازی هجومی از دفاع غافل مانده و در نخستین دقایق گل اول را دریافت کردند و باز هم برای جبران گل خورده، گل دوم را هم دریافت کردند تا هنرمندان از رسانه ورزش با دو گل پیش افتد، مرتضی فیروزی بارها با کری‌خوانی دو گل را به رخ رسانه ورزشی‌ها کشید تا اینکه علیرضا محمدی در یک ضربه زیبا اختلاف را به حداقل رساند.

میثم فرهومند بازیگر نوجوانی که این روزها با فیلم زیبای احسان عبدی‌پور در فیلم تنهای تنهای تنها بر روی پرده سینماست، در تیم هنرمندان هم به هنرنمایی پرداخت و بارها به قصد باز کردن دروازه رسانه ورزش پا به توپ می‌‌شد.

سعید درویشی و عبدالرضا کللی از بازیکنان همیشه آماده رسانه ورزش دیگر عرصه را بر بازیکنان غلام احمدی بستند تا فقط تک گل عقب مانده را جبران کرده باشند و در این بین فرهاد محمدپور و مهدی دهقان به همراه علیرضا حق‌پرست میدان را کنترل می‌کردند و افشین انصاری که همیشه آماده است خط دفاع هنرمندان را آزار می‌داد، بازی با نتیجه دو بر یک به سود هنرمندان در نیمه اول به پایان رسید.

بین دو نیمه مرتضی فیروزی از هنرمندان دیارمان به خاطر خطایی که روی وی صورت گرفته بود رسانه ورزشی‌ها را تهدید به بررسی صحنه این خطا در برنامه نود کرد.

امین چاهشوری به قول خودش داور بین‌المللی چندین بار به داوران تذکر داد که به پذیرایی از طرف هر دو تیم پاسخ منفی دهند تا بعدها نگویند داور یک طرف غش کرده بود.

سید اسماعیل آقایی، ایمان ندومی و پیمان زنده بودی در نیمه دوم به ترکیب اضافه شدند تا بازی را با باخت تمام نکرده باشند و همزمان با ورود آنها تیم در شرایط حمله قرار گرفت، محمد ایروانچی هم در نیمه دوم سنگربان رسانه ورزش شد تا اجازه عبور توپ از خط دروازه را ندهد، در همان دقایق ابتدایی افشین توپ را به طاق دروازه چسباند تا هنرمندان بازی برده را با تساوی عوض کنند ولی این پایان کار نبود و پس از اینکه چندین بار افشین انصاری تیرک عمودی دروازه اجازه ورود توپش را نمی‌داد، گل سوم را علیرضا حق‌پرست با پاس بدون نقص کللی در دروازه جای داد و حالا رسانه‌ای‌ها از هنرمندان سبقت گرفتند اما هنرمندان در یک بازی هجومی موفق شدند دو گل وارد دروازه رسانه ورزش کرده و بازی را 4 بر 3 برنده شوند.

مسعود باستی عکاس پر تلاش، این دیدار را در قاب دوربین خود ثبت کرد.

دیدار رسانه ورزش و هنرمندان با حضور مهمانان ویژه‌ای از جمله محمدعلی درویشی پیشکسوت فوتبال، طاهره غمخوار خبرنگار هفته نامه نصیر، مهدی جهانبخشان نویسنده و طنزپرداز، اکبر اکابریان نماینده هیئت جانبازان و معلولین و همچنین عبدالخالق بزرگرزاده رییس شورای شهر بوشهر برگزار شد.

رسانه ورزشی‌ها پس از پایان مسابقه به سمت رئیس شورای شهر رفته و مهم‌ترین دغدغه‌شان را که بی‌پولی تیم‌های فوتبال شهر است را با وی در میان گذاشتند و از برزگرزاده تقاضا کردند شورای شهر بیش از بیش به ورزش بوشهر توجه کند.

رئیس شورای شهر هم این خواسته را به حق دانست و گفت تا جایی که در توانمان باشد از ورزش بوشهر حمایت می‌کنیم و منتظر راهکارها و پیشنهادات ورزش‌نویسان هستیم.

گزارش و عکس: محسن و مسعود باستی

انتهای پیام/66006/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول