اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان خبر داد

استفاده از بتن به جای آسفالت در راهسازی کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: طرح استفاده از بتن به جای آسفالت در زیرسازی راه‌ها پس از تحقیقات و بررسی‌های تخصصی برای نخستین‌بار در استان کرمان اجرا می‌شود.

استفاده از بتن به جای آسفالت در راهسازی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، خداداد مقبلی در جریان بازدید از کارخانه سیمان ممتازان و در نشست بررسی استفاده از بتن به جای آسفالت در راه‌سازی با بیان اینکه طرح در استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس مورد آزمایش قرار گرفته است، اظهار داشت: پس از تحقیقات و بررسی‌های تخصصی برای نخستین‌بار در استان کرمان نیز این طرح اجرا می‌شود.

مقبلی با اشاره به استحکام، مقاومت بالا و هزینه اندک بتن نسبت به آسفالت بیان داشت: مقرر شد، کارگروهی در این زمینه تشکیل تا مزایا و معایب این طرح را مورد بررسی قرار دهد.

مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان کرمان نیز با اشاره به تولید روزانه 3 هزار و 400 تن سیمان در کارخانه سیمان ممتازان تصریح کرد: کشورهای پاکستان، تاجیکستان، افغانستان، عراق، مصر و امارات از جمله کشورهای مقصد صادرات سیمان ممتازان است.

محمد ربانی با بیان اینکه کیفیت و استاندارد جهانی سیمان ممتازان سبب شده است که این محصول از کشورهای بسیاری از جمله حوزه خلیج فارس و آفریقا متقاضی داشته باشد، گفت: این شرکت در ماه گذشته به عنوان یکصد و پنجاه و یکمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس نیز درج شده است.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول