اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از محله محروم کوشکک وعده داد

جدول‌کشی و آسفالت کوشکک تا اسفندماه امسال

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از محله محروم کوشکک قول داد که تا پایان سال جاری جدول‌کشی و آسفالت این محله انجام می‌شود.

جدول‌کشی و آسفالت کوشکک تا اسفندماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلام ‌مهدی حق‌دل بعد از ظهر امروز در بازدید اعضای شورای اسلامی این شهر و برخی از مسئولان از محله محروم کوشکک، اظهار داشت: به فرموده امام، یک تار موی کوخ‌نشینان را با کاخ‌نشینان عوض نمی‌‌‌کنیم.

وی افزود: تمام تلاش‌مان را برای برطرف شدن مشکلات مردم انجام می‌دهیم و لازم است که برای کار‌های فرهنگی در بودجه سال آینده، مبلغی را در نظر بگیریم.

حق‌دل در حالی که از شهردار منطقه هفت درباره پیشبرد کار‌ها سوالاتی می‌پرسید، خطاب به مردم این محله محروم، بیان کرد: تا پایان سال جاری، کوچه‌های 99 و 93 کوشکک جدول‌کشی و آسفالت می‌شوند و ما در اسفندماه آینده بار دیگر به اینجا برای بررسی پیشرفت کار، می‌آییم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: لازم است که در بودجه امسال و سال آینده مبالغی برای برطرف شدن مشکلات در نظر گرفته شود.

وی در پایان بر اینکه شهرداری برای صدور پروانه ساخت به مردم تخفیف می‌دهد تاکید کرد.

در ادامه این بازدید، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی در جمع مردم این محله محروم، اذعان داشت: زمین‌های اطراف شهر‌ها توسط مالکان به افرادی که از شهر‌های دیگر آمده‌اند و توانایی خرید زمین در داخل شهر مقصد را ندارند، فروخته می‌شود و پس از چند سال قسمت‌هایی مانند کوشکک به وجود می‌آید که فاقد امکانات هستند.

محمودرضا طالبان اضافه کرد: این حاشیه‌ها پس از گذشت زمانی به شهر می‌پیوندند و اکنون شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری با 35 محله اینچنین دست به گریبان است.

وی تصریح کرد: مسئولان از مشکلات مردم اطلاع داشته و در صدد پیگیری این مشکلات هستند و باید در نظر داشت که همان‌گونه که این مشکلات در زمانی کوتاه به وجود نیامده‌اند، در مدت کوتاه برطرف نمی‌شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: فرصت لازم است تا برنامه‌ریزی‌ها انجام و اعتبارات لازم برای رفع مشکلات تزریق شود.

طالبان اضافه کرد: در برنامه و بودجه سال آینده برای محله کوشکک، اعتباراتی لحاظ می‌شود و لازم است که مردم این محله همان‌گونه که ما را به اینجا آورده‌اند و مشکلات را بیان کرده‌اند با مالکان نیز طرح مشکل داشته باشند.

وی افزود: حل مشکلات و مسائل شما در دستور کار شورای اسلامی شهر شیراز قرار دارد و به شما مردم قول مساعد می‌دهیم که در کوتاه‌ترین زمان به حل مشکلات بپردازیم.

در ادامه این بازدید شهردار منطقه هفت شیراز بر تخصیص اعتبارات ویژه برای محله کوشکک، تاکید کرد.

به گزارش فارس، پس از حضور اعتراضی مردم کوشکک در صحن علنی شورای شهر در تیر ماه گذشته، دانشجویان و خبرگزاری فارس پیگیر برطرف شدن مشکلات مردم این محله شدند.

هفتم آبان ماه جاری، دانشجویان و بسیجیان در برنامه‌ای با نام «پیام فراموش‌ شده» از اعضای شورای اسلامی این شهر برای بازدید از منطقه کوشکک، دعوت کردند که دو تن از اعضای این شورا دعوت دانشجویان را پذیرفتند.

انتهای پیام/2448/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول