اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت 4 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان خدابنده‌ای

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده از پرداخت چهار میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان این نهاد خبر داد.

پرداخت 4 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان خدابنده‌ای

غدیر خلجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش اشتغالزایی برای آنها است.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی مددجویان از طریق اجرای طرح‌های مختلف صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این طرح‌ها در قالب رشته‌های شغلی همچون دامداری، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و مشاغل خانگی اجرایی می‌شود.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه با بیان اینکه در سال جاری نیز در راستای تحقق شعار سال اقدامات مطلوبی در بحث اشتغالزایی مددجویان صورت گرفته، اضافه کرد: تا پایان آبان ماه امسال 74 فقره وام خودکفایی به صرف اعتبار بالغ بر 4 میلیارد و 50 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

این مسئول از برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان خبر داد و گفت: یکی از موضوعات مهم در بحث اشتغال، داشتن مهارت برای انجام شغل است که در همین راستا دوره‌های آموزشی اشتغال‌زایی برای مددجویان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه داشتن مهارت در یک شغل و یا حرفه به ویژه با آموزش ممکن می‌شود، تصریح کرد: از همین رو کمیته امداد نیز به منظور ارتقای سطح مهارت مددجویان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده و یا مددجویان این نهاد را به مراکز آموزشی معرفی می‌کند.

خلجی با مثبت ارزیابی کردن دوره‌های آموزشی برگزار شده‌ تاکید کرد: پایداری طرح‌های اشتغال‌زایی نشان می‌دهد که مهارت‌های آموزش داده شده به مددجویان تاثیر مثبتی در عملکرد آن‌ها داشته است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه از نظارت بر طرح‌های اشتغال فعال در شهرستان خبر داد و ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که موجب موفق اجرا شدن این طرح‌ها می‌شود، نظارت و بازرسی آن‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه نظارت فنی کمیته امداد بر طرح‌های اشتغالزایی از مهم‌ترین و موثر‌ترین عوامل در اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی است، متذکر شد: کمیته امداد خدابنده با بهره‌گیری از توان تخصصی ناظران فنی اقدام به نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی کرده است.

خلجی در پایان اذعان داشت: نظارت‌های به موقع و مستمر ناظران طرح‌های اشتغالزایی موجب پایداری طرح‌های اجرایی شده و همچنین از هدر رفتن سرمایه طرح‌ها جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/73005/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول