اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی مطرح کرد

کاهش بیکاری در خلیل‌آباد با افزایش بهره‌وری و شیفت‌های کاری

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: اگر کارخانجات تمام ظرفیت خود را مورد استفاده قرار دهند، بیکاری برطرف می‌شود.

کاهش بیکاری در خلیل‌آباد با افزایش بهره‌وری و شیفت‌های کاری

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، طاهره طهماسبی در سفر به شهرستان خلیل‌آباد و بازدید از چند بنگاه اقتصادی در این شهرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها و بنگاه‌های تولیدی اگر از تمام ظرفیت خود با افزایش شیفت کاری استفاده کنند، منتهی به رفع بیکاری در جامعه می‌شود.

وی گفت: بحث تسهیلات و نقدینگی هم مطرح است، ولی همین مقدار کار که در یک شیفت در حال انجام است، اگر به دو و سه شیفت افزایش یابد، ضمن رونق کار اقتصادی و رشد تولید، بیکاری در جامعه برطرف می‌شود.

این مسئول در بازدید از یک تعاونی تولید فرش دستباف در خلیل‌آباد افزود: در این کارگاه بیش از 50 نفر زیر نظر این مجموعه فعالیت دارند که با تامین نقدینگی، توان جذب دو برابر نیروی جذب شده را نیز دارد.

طهماسبی در بازدید از کارخانه بسته‌بندی کشمش در این شهرستان در جمع کارکنان این مجموعه گفت: امسال اعتبارات خوبی به شهرستان اختصاص داده شده است تا مدیران شرکت‌ها با استفاده از این تسهیلات بر رونق بیشتر کار اقتصادی خود بیفزایند.

مدیر کارخانه بسته‌بندی کشمش خلیل‌آباد نیز به خبرنگار فارس گفت: در صورت هماهنگی بیشتر سیستم بانکی با تولیدکننده، توسعه اقتصادی افزون می‌شود.

حسین انوری ضرورت اختصاص اعتبارات با درصد کم به تولیدکنندگان را مورد تاکید قرار داد.

معاون فرماندار خلیل‌آباد نیز در این زمینه اظهار کرد: از محل اعتبارات منابع داخلی امسال بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان خلیل‌آباد اختصاص یافته که با جذب این اعتبارات رونق اقتصادی مناسبی به شهرستان خواهد داد.

جواد حسن‌زاده با بیان اینکه تعاونی‌ها در این شهرستان فعالیت مثبتی را داشته‌اند، افزود: شرکت‌ها می‌توانند با ارسال تقاضای خود به دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان، از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی گفت: تا سقف 500 میلیون ریال در کارگروه اشتغال شهرستان مصوب و توسط بانک عامل به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول