اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردیس خبر داد

افزایش اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردیس گفت: با اقدامات انجام شده شاهد افزایش میزان اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در فردیس هستیم.

افزایش اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش امداد

حسین باریکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار برای افراد تحت پوشش و فراهم‌سازی شرایطی است که مددجویان بتوانند به استقلال اقتصادی دست یابند.

وی تصریح کرد: در این زمینه طرح‌های متعددی در کشور و همچنین شهرستان فردیس با برنامه‌ریزی کمیته امداد انجام شد که از جمله آنها می‌توان به ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی اشاره کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردیس گفت: همچنین طرح‌های آموزشی به ویژه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ویژه مددجویان تحت پوشش در دست انجام داریم که نتیجه آنها افزایش اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد برای افراد تحت پوشش شده است.

باریکانی افزود: بر اساس طرح‌های در دست اجرای امداد، افراد ابتدا از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده و سپس به بانک‌های عامل برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته،‌ اعتبارات مالی خوبی در این حوزه در اختیار داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردیس افزود: از ابتدای سال جاری در این شهرستان حدود 350 مددجو از تسهیلات مالی این طرح‌ها استفاده کرده و توانستند به خودکفایی و استقلال مالی دست یابند.

باریکانی گفت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته و تا پایان سال نیز به افراد بیشتری تسهیلات اشتغالزایی اختصاص خواهد یافت.

وی تاکید کرد: هدف کمیته امداد استقلال مالی مددجویان است و برای تحقق اهدافی که در این حوزه داریم، نیازمند مشارکت بیشتر مردم خیر و انسان‌دوست استان البرز و همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

باریکانی در پایان گفت: در صورت جذب مشارکت بیشتر مردم خیر، می‌توانیم بخش مهمی از نیاز افراد نیازمند و خانواده‌های تحت پوشش را برآورده کنیم.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول