اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

بسیج مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بسیج را مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور بسیج و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی، موجب پیشرفت و سرافرازی نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف شده است.

بسیج مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ سردار سالار آبنوش صبح امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان صدا و سیمای مرکز قزوین بسیج را مهمترین ثمره انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور بسیج و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی ، موجب پیشرفت و سرافرازی نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه بسیج هم‌اکنون با تکیه بر اصول و اعتقادات خود در مقابل همه‌ توطئه‌ها ایستاده است، افزود: حرکت کشور به سمت توسعه و پیشرفت بی‌نظیر است و ادامه این روند جز با مشارکت همه قشرها میسر نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز در این مراسم بیان کرد: دشمن امروز به دلیل ناتوانی در جنگ اقتصادی و نظامی، برنامه‌های خود را در تهاجم فرهنگی دنبال می‌کند که این توطئه هم با هوشیاری خانواده‌ها و برنامه‌ریزی مسئولان سرانجامی ندارد.

حجت‌الاسلام علی معبودی ادامه داد: انقلاب اسلامی تاکنون با تکیه بر روحیه بسیجی از همه مشکلات و موانع با موفقیت عبور کرده است و تا زمانی که این روحیه در بین ملت ایران باشد، برنامه‌های دشمن شکست خورده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین نیز با اشاره به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی از جمله استقلال ملی و عزت سیاسی کشور، امانتداری نظام از آراء مردم و چرخش قدرت و اداره کشور با رأی مردم گفت: بسیج با تأسی از رهنمودهای رهبر انقلاب پاسداری امین، ناظری بی‌طرف و بازویی توانمند برای انقلاب اسلامی است.

ابوالحسن صادقی جهانی تأکید کرد: امروز ایستادگی و مقاومت همه جانبه مردم موجب شده، جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف به قدرتی تأثیرگذار و تعیین‌کننده در جهان تبدیل شود.

در این مراسم از خانواده شهیدان سیدمحمود صلاحی و ابوالفضل رجبی از شهدای رسانه و 25 بسیجی منتخب صدا و سیمای مرکز قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول