اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر شاهرود:

بسیج در تمام صحنه‏های انقلاب در خدمت اسلام و انقلاب بوده است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: بسیج ابتدای تأسیس تاکنون در تمام صحنه‏های انقلاب در خدمت اسلام، مردم و انقلاب بوده است.

بسیج در تمام صحنه‏های انقلاب در خدمت اسلام و انقلاب بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مرتضی احمدیان ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی بسیج اداری و کارگری شاهرود که به مناسبت هفته بسیج با حضور بیش از 250 نفر در مسجد راه‎آهن شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک هفته بسیج با بیان تاریخچه‏ای از عملکرد بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج با دوراندیشی و تدبیر امام راحل (ره) در آذر ماه 58 و با پیام ایشان مبنی بر اینکه کشوری که 20 میلیون جوان دارد، باید ارتش 20 میلیونی تشکیل دهد.

وی افزود: این پیام نشان می‏دهد که امام خمینی (ره) فقط به زمان حاضر انقلاب توجه نداشته و آینده را رصد می‏کرده که ممکن است دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواسته باشند، ضربات سهمگینی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود تصریح کرد: امام خمینی (ره) با فرمان خود و فراخوانی عمومی مردم را از هر قشر و شغلی که بود برای فراگرفتن آموزش‏های نظامی و تشکیل یک نهاد برای حفاظت از انقلاب و اسلام وارد صحنه کرد.

احمدیان خاطر نشان کرد: بسیج در مهر ماه 59 هم‎زمان با دفاع مقدس سیر پرورش و رشد و نمو سریع خود را آغاز و در مدت هشت سال در کوران جنگ مقاوم و استوار شد.

وی با بیان اینکه بسیج بعد از جنگ با حرکت در مسیر سازندگی کشور افزود: بسیج امروز دیگر منحصر به مسجد و محل نیست و ما در همه اقشار مختلف جامعه بسیج را مشاهده می‏کنیم و مجموعه‏ای از بسیجیان را داریم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری بسیج را بدنه فعال جامعه بیان می‏کند بدان معنی است که ما هر جا فعالیت و خدمتی می‏بینیم برگرفته از تفکر بسیج در خدمت به انقلاب اسلامی و مردم است.

احمدیان اظهار کرد: بسیج در ابتدا برای بعد نظامی شکل گرفت؛ اما با گذشت زمان و پخته شدن اکنون به نیرویی برای کمک به همه عرصه‏های انقلاب تبدیل شده است و اکنون هر جا می‏نگریم اثری از بسیج را مشاهده می‏کنیم.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه استان سمنان افزود: بسیج اکنون به عنوان یک تفکر قدرتمند در جهان مطرح است و قیام‏ها و خیزش‏هایی که ما در منطقه مشاهده می‏کنیم برگرفته از تفکر بسیج است.

احمدیان با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی باید بسیج با توجه به سخنان رهبر انقلاب در اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد، تصریح کرد: ما در ادارات و کارخانجات وظیفه خدمت به مردم را بر عهده داریم و فعالیت ما عبادت و نوعی حرکت بسیجی در جهت رفع مشکلات مردم است که باید بدان توجه شود.

وی گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به جامعه در رفع مشکلات و موانع می‏تواند ما را به مسیر تعالی و پیشرفت روزافزون هدایت کند و این خواسته ولایت و نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/2249/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول