اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بسیج هنرمندان شاهرود:

کتیبه «گدازه‏های انسانی» تجلی صدور فرهنگ بسیج است

مدیر بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: کتیبه «گدازه‏های انسانی» که به نلسون ماندلا تقدیم شد، تجلی صدور فرهنگ بسیج است.

کتیبه «گدازه‏های انسانی» تجلی صدور فرهنگ بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس اعتماد ظهر امروز در جلسه صالحین بسیج هنرمندان شاهرود که با موضوع «نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس» برگزار شد، با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: بسیجیان در زمان دفاع مقدس، مردم خودجوشی بودند که بدون هیچ چشم‎داشتی، برای دفاع از میهن اسلامی شتافتند.

وی افزود: به‌ حق بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد مؤثرترین نیرو برای حفظ انقلاب و عزت و اقتدار ملی است.

مدیر بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با اشاره به تلاش‎های جوانان کم سن و سال آن زمان که به جبهه اعزام نمی‎کردند، گفت: کسانی بودند که روزهای قبل از اعزام هر روز پشت در سپاه گریه و زاری می‏کردند تا به جبهه اعزام شوند البته نقش زنان و مادران نیز، در دوران جنگ تحمیلی بسیار مهم و در پیشبرد اهداف جبهه و جنگ؛ بسیار مؤثر بوده است.

اعتماد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‎های گروه تعزیه بسیج هنرمندان در ایام محرم؛ از رونمایی کتیبه گدازه‏های انسانی که در مجلس شورای اسلامی رونمایی و به نلسون ماندلا از شاهرود، قاره کوچک، به قاره سیاه اهدا شد، ابراز خرسندی کرد و افزود: استاد رضا نوری در خلق این اثر هنری تلاش‎های زیادی کردند که باید به ایشان خدا قوت گفت.

وی اعلام کرد: از جمله برنامه‏های کانون بسیج هنرمندان شاهرود در هفته بسیج، تجدید میثاق و زیارت قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده‎های معظم ایشان در جوار قبور شهداست.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول