اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه شاهرود:

دشمن در مذاکرات هسته‎ای مغلوب تفکر بسیجی شد

فرمانده سابق سپاه شاهرود گفت: دشمن در مذاکرات هسته‏ای مغلوب تفکر بسیجی و نرمش قهرمانانه رهبر انقلاب و مجبور به عقب‎نشینی شد.

دشمن در مذاکرات هسته‎ای مغلوب تفکر بسیجی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین ابوترابی ظهر امروز در گردهمایی هفته بسیج ویژه بسیج اصناف شاهرود که با حضور 100 نفر در مهدیه باغزندان برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان به خصوص رهبر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطر امام (ره) و شهدای بسیج اظهار کرد: در توصیف بسیج و بسیجی امام راحل (ره) سخنان بسیار حکیمانه‏ای دارند که با این جملات بسیج و بسیجیان را توصیف و وصف می‏کند و خط مشی بسیج را تعیین کرده‏اند.

وی افزود: بسیج مدرسه عشق، بسیج لشکر مخلص، بسیج میقات پابرهنگان، بسیج شجره طیبه، بسیج میعادگاه عاشقان الله و بسیار تعابیر دیگر امام است که هر کدام نشان‎دهنده بعدی از ابعاد وجودی بسیج است.

فرمانده سابق سپاه شاهرود تصریح کرد: امام راحل (ره) با این جملات خواسته‏های خود از بسیج و بسیجیان را بیان و بر آنها تأکید می‏کند که مهم‎ترین آن توجه بسیج به اسلام و تعالیم الهی قرآن و ائمه معصوم است.

ابوترابی خاطر نشان کرد: بسیج با تفکر اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته است و با تعالیم آسمانی قرآن و ائمه شاخ و برگ گرفته است و به عنوان نیرویی استوار و قدرتمند در جامعه بنا نهاده شده است.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود بیان کرد: بسیج یک فرهنگ غنی شده از اسلام است که سرلوحه آن قیام امام حسین (ع) و عاشوراست که همین فرهنگ است که بسیج را پویا و فعال نگه‎داشته است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی بازدارندگی ایجاد می‎کند، اظهار کرد: تفکر بسیجی سبب مقاومت هشت ساله ملت ما برابر دشمن تا دندان مسلح شد و همان تفکر است که ما را برابر دشمنان شکست‏ناپذیر و مقاوم کرده است.

ابوترابی تأکید کرد: تفکر بسیجی باعث پیشرفت‏های علمی، فناوری، هسته‏ای و پزشکی شده است و این فناوری‏ها با این تفکر ناب از بین نمی‏روند؛ بلکه رشد می‏کنند و باعث عزت و سربلندی اسلام و انقلاب می‏شوند.

وی افزود: این تفکر است که امروز ما را برابر قدرت‏های جهانی عزیز و قدرتمند کرده است و همین تفکر است که امروز استکبار را برابر ما به کرنش و زانو درآورده است و برابر ما تسلیم هستند.

فرمانده سابق سپاه شاهرود تصریح کرد: البته نباید غافل باشیم؛ چرا که دشمن بارها برابر ما تسلیم شده، اما باز با فراموشی این تسلیم و عهدی که بسته پیمان‎شکنی کرده است.

وی بیان کرد: دشمنان بدانند بسیج و بسیجی و تفکر پویا و خلاق آن تا هست این کشور زیربار تهدید و تحریم و فشار نخواهد رفت و مستحکم و استوار برابر آنها خواهد ایستاد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول