اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

تفکر بسیجی بهترین فرمول برای خدمت‌رسانی است

فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه خدمت به نظام یک وظیفه است، گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی بهترین فرمول برای خدمت‌رسانی است.

تفکر بسیجی بهترین فرمول برای خدمت‌رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل یعقوب‌زاده ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری بردسکن در رابطه با عظمت و اقتدار بسیج تصریح کرد: بسیج نماد مقاومت و ایستادگی و نیرویی است که مخلصانه و بدون هیچگونه چشم‌داشتی در تمامی میدان‌ها حضوری چشمگیر دارند.

وی اظهار کرد: خدمت به نظام یک وظیفه بوده و باید در هر میدانی که نیاز به خدمت است، حرکت کرد.

این مسئول با اعلام اینکه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب شده است، افزود: فرهنگ بسیجی موجب شده که ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی به توفیقات زیادی دست پیدا کند.

وی ضمن تشکر از توجه امام جمعه به مجموعه مدیران شهرستان گفت: اگر امروز امام جمعه بردسکن عنوان می‌کند که ثبت نارضایتی مردم از مدیران دستگاه‌های اجرایی به نقطه صفر رسیده است نشان از همان تفکر و فرهنگ بسیجی بوده که در مجموعه دستگاه‌های اجرایی حکمفرماست.

این مسئول از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست بیش از پیش در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند و خودشان را وقف مردم بدانند.

فرماندار بردسکن از مجمع خیرین سلامت شهرستان در برگزاری سومین همایش بردسکنی‌های سراسر کشور با محوریت حوزه بهداشت و سلامت قدردانی کرد و از آنها خواست بانک اطلاعاتی را از این شخصیت‌ها تهیه کنند و در طول سال نیز دبیرخانه همایش فعال باشد.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول