اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ضیغمی:

بسیج عامل بقای جمهوری اسلامی است

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج عامل بقای جمهوری اسلامی و تضمین‎کننده امنیت پایدار نظام است.

بسیج عامل بقای جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار عبدالله ضیغمی ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان دستگاه‏های اجرایی در سپاه گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: بعد از وقوع انقلاب و فروریختن استراتژیک و بنیان نهادن یک حکومت دینی، منافع آمریکایی‏ها فرو ریخت و تهدیدها علیه نظام اسلامی آغاز شد.

این سردار هشت سال دفاع مقدس گفت: بعد از به مخاطره افتادن منافع حیاتی غرب و شکل‎گیری جبهه ضد سلطه با محوریت جمهوری اسلامی، حکومت‏ها به چالش درآمد و حکومتی توسط امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و این سبب ایجاد ترس و وحشت در دشمنان شد.

ضیغمی افزود: راهبرد دشمن بر این بود که جمهوری اسلامی را با تغییر ساختار آماج حمله قرار دهد که نتیجه نهایی آن دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: ایران در هشت سال جنگ با تمامی ظرفیت به دفاع پرداخت و آن چیزی که اتفاق افتاد چیزی کمتر از کربلای امام حسین (ع) نبود.

این سردار هشت سال دفاع مقدس افزود: کسانی که آرزو می‏کردند کاش در کربلا بودند، در هشت سال دفاع مقدس در این عرصه وارد جنگ شدند و همان‎طور که در کربلای امام حسین (ع) دشمن با تمام ظرفیت آمد، در هشت سال جنگ هم دشمن تمام ظرفیت خود را به کار گرفته بود.

ضیغمی افزود: همان‎طور که در کربلای امام حسین (ع) دشمن نعل تازه به اسبان خود بست و استخوان‏ها را خورد کرد، در دفاع مقدس نیز دشمن با توپ و تانک استخوان‏های رزمندگان را خورد کرد؛ اما به مدد و یاری خداوند در جنگ هشت ساله عزتمند خارج شدیم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس به رمز موفقیت بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیجی باید با امام خود پیوند مبارکی داشته باشد و خون شهدای بسیجی در دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب امام راحل شد.

ضیغمی مکتبی بودن، ولایت‎پذیری، ایمان و اخلاص و ایثارگری را از ویژگی‌های بسیجی دانست.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول