اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک خبر داد

ویزیت رایگان 600 نفر توسط بیمارستان صحرایی بسیج در بندر سیریک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک از ویزیت و درمان رایگان 600 نفر از اهالی این شهرستان توسط بیمارستان صحرایی مستقر شده بسیج، خبر داد.

ویزیت رایگان 600 نفر توسط بیمارستان صحرایی بسیج در بندر سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیریک واقع در شرق مرکز هرمزگان، اسحاق حیدری صبح امروز در نشستی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این شهر، با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در سیریک اضافه کرد: در این هفته؛ بسیج توانست برنامه‌های متعدد و خوبی را برگزار کند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و اهداف این برنامه‌ها، ادامه داد: جامعه پزشکی در شهرستان سیریک با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و کمک به مردم مناطق محروم و طرح‌ محرومیت‌زدایی به ویژه در مناطق محروم با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در یک روز به 600 نفر از مردم خدمات رایگان ارائه کرد.

وی افزود: در این بیمارستان صحرایی بخش‌های مغز و اعصاب، زنان و زایمان، اطفال، جراحی، داخلی و پزشک عمومی به ارزش 400 میلیون ریال به عموم مردم و بسیجیان ویزیت و درمان رایگان ارائه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک، عمق‌بخشی داخلی در راستای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های بسیج شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و سیاسی، علمی آموزشی در راستای افزایش سطح بصیرت دینی و سیاسی افراد جامعه به ویژه نسل جوان از اولویت‌های کاری بسیج در شهرستان سیریک است.

حیدری اضافه کرد: این بیمارستان به مناسبت هفته بسیج با همت جامعه پزشکی استان و شهرستان میناب و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک بر پا شد.

شهرستان سیریک در بخش شرقی هرمزگان واقع است و از جمله شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌رود.

هر ساله به ویژه در بخش شرقی هرمزگان، ارتش و سپاه اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی و ویزیت مردم این مناطق می‌کنند، که این امر سبب شده است بخش اعظمی از مشکلات مربوطه در این راستا ترفیع شود.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول