اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولد نوزاد پسر در بیمارستان صحرایی شهید افتخاری شاهرود

در سومین روز برپایی بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در منطقه محروم طرود، نوزاد پسری در این بیمارستان متولد شد.

تولد نوزاد پسر در بیمارستان صحرایی شهید افتخاری شاهرود

مدیر اجرایی بیمارستان صحرایی شهید افتخاری شاهرود امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در این‏باره اظهار کرد: در سومین روز برپایی بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در منطقه محروم طرود شاهرود، نوزاد پسری در آن به دنیا آمد.

علی عجم‎نوروزی افزود: این نوزاد پسر توسط رقیه‎السادات میرمجیدی، متخصص زنان و زایمان در اتاق عمل بیمارستان صحرایی شهید افتخاری به صورت طبیعی پا به این جهان گشود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود تصریح کرد: تولد این نوزاد در بیمارستان صحرایی شهید افتخاری موجی از خوشحالی و شور و نشاط را برای کارکنان و اهالی روستا به وجود آورد.

وی خاطر نشان کرد: این نوزاد از لحاظ جسمانی سالم است و در شرایط بیمارستانی نگهداری می‏شود تا بعد از گذراندن دوران نقاهت مادر مرخص شود.

عجم‎نورزی با بیان اینکه در مدت برپایی این بیمارستان خدمت ویزیت، تزریقات، پانسمان و خدمات پارکلینیکی دندان‎پزشکی ارائه شده است، افزود: استقبال اهالی منطقه بسیار خوب بوده و پزشکان نیز با روی باز از بیماران استقبال و تا حد امکان زمینه مداوای آنها را فراهم می‏آورند.

لازم به ذکر است؛ بیمارستان صحرایی شهید افتخاری به همت بسیج جامعه پزشکی و سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از 30 آبان تا چهارم آذر پذیرای بیماران منطقه طرود و روستاهای اطراف آن به صورت رایگان است.

انتهای پیام/2249/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول