اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین بیمارستان صحرایی کهگیلویه و بویراحمد

بیمارستان صحرایی در منطقه قلعه‌دختر کهگیلویه برپا شد

مسئول درمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه بویراحمد از برپایی بیمارستان صحرایی در قلعه‌دختر کهگیلویه خبر داد.

بیمارستان صحرایی در منطقه قلعه‌دختر کهگیلویه برپا شد

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: سومین بیمارستان صحرایی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه قلعه دختر کهگیلویه مستقر و به مدت یک هفته به ارائه خدمات می‌پردازد.

مسئول درمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این بیمارستان 12 پزشک متخصص به مراجعین و بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

دهراب‌پور در ادامه با بیان این‌که این پزشکان متخصص بسیجی از داخل و خارج از استان هستند، گفت: این پزشکان در تخصص‌های کودکان، داخلی، عفونی، زنان، چشم، جراحی کلیه و استخوان خدمات خود را به مردم و بیماران ارائه خواهند داد.

مدیر امور بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برپایی این بیمارستان با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از ادارات کهگیلویه برگزار می‌شود.

رئیس کارگروه سلامت بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات درمانی به مناطق دور افتاده را یکی از اهداف بسیج جامعه پزشکی دانست و گفت: همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای کهگیلویه در این زمینه ضروری است.

دهراب‌پور افزود: پزشکان متخصص از بسیج جامعه پزشکی شهرستان در رشته‌های مختلف در این بیمارستان خدمات‌دهی می‌کنند.

دهراب‌پور عنوان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته جمعیت هلال‌احمر و درمانگاه تأمین اجتماعی آمبولانس‌های خود را تا پایان مأموریت در اختیار بسیج جامعه پزشکی قرار خواهند داد.

وی افزود: هم‌چنین کمبودهای موجود در وسایل و تجهیزات از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تأمین می‌شود.

مسئول کارگروه سلامت بسیج کهگیلویه و بویراحمد، ارائه هر نوع خدمات درمانی در طول هفته بسیج در این بیمارستان را رایگان دانست و تصریح کرد: با هماهنگی مدیر بیمارستان، بیمارانی که نیاز به بستری داشته باشند به بیمارستان امام خمینی جهت بستری و یا عمل جراحی ارجاع داده می‌شوند.

وی به برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: امسال دو بیمارستان صحرایی دیگر در مناطق محروم و دور افتاده مارگون و زیلایی برپا شد که بیمارستان قلعه دختر سومین بیمارستان صحرایی است.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول