اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه‌ امام رضا (ع) خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی در زاوه

جانشین فرمانده سپاه‌ امام رضا (ع) گفت: نخستین بیمارستان صحرایی با 12 گروه تخصصی، 3 گروه پاراکلینیک و دندانپزشکی در شهرستان زاوه به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی در زاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار هاشم غیاثی ظهر امروز در افتتاحیه بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای گمنام شهرستان زاوه با بیان اینکه بسیج، تبعیت کامل خود را در پیروی از فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبری به اثبات رسانده است، گفت: بسیج مولود امام (ره) و انقلاب است و به طور طبیعی برادران انقلابی نیز با توجه به اهداف بلندمدتی که دارند سازمان‌هایی را ایجاد می‌کنند و امام خمینی (ره) نیز بر تشکیل بسیج تاکید ویژه‌ای داشتند.

وی افزود: در استان خراسان رضوی 22 قشر بسیجی متخصص برای ماموریت‌های نظامی و امنیتی داریم و بسیج جامعه پزشکی با تلاش و استعدادهای خود توانسته اقدامات موثری را در استان و کشور انجام دهد.

این مسئول تصریح کرد: برپایی بیمارستان صحرایی به طور متوالی هر ساله انجام می‌شود و امسال این بیمارستان‌ها برای چهارمین سال در مناطق محروم برپا شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه تا به حال پزشک متخصص به شهرستان زاوه مراجعه نداشته است، اظهار کرد: برپایی این بیمارستان‌های صحرایی شبیه به معجزه در کارهای اجرایی بسیج جامعه پزشکی استان است.

هادی جلالی گفت: در این بیمارستان صحرایی 12 گروه تخصصی، 3 گروه پاراکلینیک و دندانپزشکی حضور دارند.

وی افزود: ویزیت رایگان در چادرهای برپا شده در نماز جمعه‌ها، اعزام گروه‌های درمانی به مناطق محروم در مناسبت‌های مختلف و برپایی ایستگاه‌های سلامت در مسیر زائرین پیاده امام رضا (ع) از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج است که 100 نفر از پزشکان در آن‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول