اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

راه‌اندازی 2 بیمارستان صحرایی با خدمت رایگان درمانی در عسلویه

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از راه‌اندازی دو بیمارستان صحرایی با خدمت رایگان درمانی در عسلویه خبر داد.

راه‌اندازی 2 بیمارستان صحرایی با خدمت رایگان درمانی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، صبح امروز در آیینی با حضور مردم و مسئولان، بسیجیان شهرستان عسلویه تجلیل شدند.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه در این آیین اظهار داشت: امروز نقش بسیج و بسیجی در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی بی‌نظیر است و بسیجیان برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام همه زمان حاضر و آماده هستند.

خلیل رفعتی تصریح کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی در دستور کار بسیج قرار دارد و در سال جاری شاهد اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: برپایی اردوهای راهیان نور در واقع از برنامه‌های موفق بسیج است که امسال با نظم و انضباط بسیار خوبی در شهرستان برگزار شد.

رفعتی بیان کرد: برنامه‌های طرح هجرت و اردوهای جهادی نیز به منظور محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف به ویژه در روستاها برگزار شد و رضایت مردمی را نیز در پی داشت.

وی بسیج را یکی از نهادهای مردمی دانست که کارهای مختلفی را در سطح جامعه انجام می‌دهد و تاکنون خدمات بی‌نظیری به جامعه به ویژه در مناطق دوردست انجام داده است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از راه‌اندازی دو بیمارستان صحرایی با خدمت رایگان درمانی در عسلویه خبر داد و گفت: از جمله کارهای انجام گرفته توسط پایگاه‌های مقاومت سپاه عسلویه می‌توان به احداث دو بیمارستان صحرایی در شهرستان و ویزیت رایگان مردم و برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی است که در بین نواحی استان مقام برتر را داشته‌ایم.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) هفته بسیج را گرامی داشت و نخستین شاخصه در بسیج را اخلاص و ایثار و از خود گذشتگی دانست.

در ادامه از بسیجیان و مدیران نمونه فرهنگی و اداری تجلیل و لوح تقدیری به نشانه سپاس به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول