اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

13 شهر کرمان زیرپوشش شبکه‌های دیجیتال است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان گفت: در حال حاضر 13 شهرستان از 23 شهرستان استان کرمان زیرپوشش شبکه‌های دیجیتال قرار دارند.

13 شهر کرمان زیرپوشش شبکه‌های دیجیتال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی عصر امروز در آیین افتتاح شبکه دیجیتال در این شهرستان، اظهار داشت: قدرشناسی مقوله‌ای است که سر درونی آن نیاز به تفکر عمیق دارد و بسیاری از عنایات الهی با قدرشناسی کامل می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که قدرشناسی مضمون آیاتی از کتاب هدایت است، پرداختن به آن دست یافتن به درس‌هایی از زندگی است و پیشرفت‌های کنونی و ترقی‌های روز به روز حاکی از قدرشناسی مردم از الطاف الهی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان با بیان اینکه امروز رسانه بزرگ‌ترین قدرت تاثیرگذار است، بیان داشت: جنگ کنونی، جنگ رسانه‌ها است که تکلیف بالایی دارند.

موسوی عنوان کرد: در جنگ دفاع مقدس ظرفیت‌های دینی و مذهبی ما بالا بود و به خوبی در سراسر جهان منتشر شد و اکنون رسالت رسانه این است که تمام ظرفیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی را در بهترین ظرف و شکل هنرمندانه خود منتقل کند.

وی اذعان داشت: استفاده از تجربه و درک عمیق مسائل و موقعیت‌، مناسبت راهبرد خوبی در کار رسانه‌ها است که رسانه ملی ما در این زمینه موفق بوده و مثال آن به تصویر کشیدن واقعه عظیم عاشورا و عزاداری‌ها است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسالت رسانه امروز خوب فعالیت کردن در مقابل فعالیت‌ شخصیت‌هایی چون مرداک است که به ترویج فرهنگ و نیت شوم خود می‌پردازند.

موسوی به افتتاح دفتر واحد خبر در شهرستان کوهبنان اشاره کرد و گفت: خبر مقوله‌ای است که همت و حمایت جمعی را می‌طلبد و تمام ادارات و دستگاه‌ها باید با دفاتر خبری همکاری داشته باشند تا تازه‌ترین و بهترین اخبار انتشار یابد.

وی خاطر نشان کرد: 13 شهرستان از 23 شهرستان استان کرمان زیر پوشش شبکه دیجیتال قرار دارند و سه شهرستان دیگر نیز در مرحله پایانی است.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول