اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مسئولان سازمان صدا و سیما از موزه منطقه‌ای جنوب شرق کشور‌

‌اهتمام صداوسیما به پخش آثار تاریخی سیستان و بلوچستان در ‌شبکه‌های درون‌ و برون مرزی

‌مسئولان سازمان صدا و سیما در بازدید از موزه منطقه‌ای جنوب شرق کشور‌ در زاهدان بر ‌پخش آثار تاریخی سیستان و بلوچستان در ‌شبکه‌های مختلف درون‌ و برون مرزی تاکید کردند.

‌اهتمام صداوسیما به پخش آثار تاریخی سیستان و بلوچستان در ‌شبکه‌های درون‌ و برون مرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان، ‌سید داوود موسوی مدیرکل خبر استان‌های سازمان صدا و سیما به همراه تعدادی از مدیران ارشد صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در معیت مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان از موزه منطقه‌ای جنوب شرق کشور بازدید کردند.

‌موسوی در این بازدید ضمن آشنایی با تاریخ،‌ تمدن و فرهنگی غنی استان به ظرفیت‌های فراوان و منحصر به فرد موجود برای تهیه برنامه‌های متنوع جهت پخش در شبکه‌های مختلف درون مرزی و برون مرزی اشاره کرد و از مسئولان صدا و سیمای استان خواست تا نسبت به تهیه برنامه‌های بیشتر تلویزیونی از آثار و جاذبه‌های سیستان و بلوچستان اقدام کند.

وی افزود: آثار و جاذبه‌های فراوان موجود در استان نیاز به معرفی بیشتر دارد که تحقق این امر نگاه ویژه مسئولان را در سطح استان سیستان و بلوچستان و کشور می‌طلبد.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول