اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل:

پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوع مبارزه با مواد مخدر حمایت مالی می‌شوند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع اولویت‌های مبارزه با مواد مخدر مورد حمایت مالی دانشگاه‌های استان اردبیل قرار می‌گیرد.

پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوع مبارزه با مواد مخدر حمایت مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شکرالله فخیمی عصر امروز در کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: دانشجوی مجری با ارائه یک نسخه از پایان‌نامه تحصیلی دفاع شده خود می‌تواند از حمایت مالی در مقطع کارشناسی ارشد تا سقف 10 میلیون ریال و دکترا تا سقف 20 میلیون ریال برخوردار شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند یک نسخه از پیشنهاد نامه پژوهشی (پروپوزال) تأیید شده دانشجویان پژوهشگر را جهت هماهنگی با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل ارسال کنند.

فخیمی خاطر نشان کرد: ما همچنان معتقدیم یکی از اساسی‌ترین راهکارهای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری اولیه از آن بحث آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق است که در این زمینه ما از رسانه‌ها و دانشگاه‌ها انتظار داریم در این رابطه یاریگر ما باشند.

این مسئول به برخی آمارهای غلوآمیز در مورد مصرف مواد مخدر در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: کمتر از نیم درصد جمعیت استان اردبیل آلوده به مواد مخدر هستند که ما در سال‌های اخیر اولویت‌هایمان را از مسیر مقابله با توزیع‌کنندگان و تهیه‌کنندگان مواد مخدر به سمت پیشگیری‌های اولیه و برخورد بی‌امان با مبدأ آغازین هجمه در این زمینه قرار دادیم تا به صورت ریشه‌ای بتوانیم این مشکل را در استان برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: هر چقدر ما در حوزه آگاهی‌بخشی، آموزش، تبلیغ و اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری کنیم به همان میزان می‌توانیم در مبارزه با مواد مخدر موفق عمل کرده و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از دانشگاه‌ها به عنوان بازوان توانمند حوزه‌های اجرایی در این زمینه یاد کرد و ادامه داد: دانشگاه‌ها و اساتید مجرب می‌توانند در این زمینه مسئولان مبارزه با مواد مخدر را یاری کنند تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول