اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی:

آذربایجان غربی در ریشه‌کن‌سازی مواد مخدر توانمند است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گفت: آذربایجان غربی در مقوله تلاش برای ریشه‌کن سازی مواد مخدر یکی از استان‌های توانمند و مطرح کشور قلمداد می‌شود.

آذربایجان غربی در ریشه‌کن‌سازی مواد مخدر توانمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی مویدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی یکی از استان‌های برتر قلمداد شده و در زمینه مبارزه با مواد مخدر بین استان‌های غربی کشورمان حرف اول را می‌زند.

وی به شناسایی و انهدام محموله مرفین، تریاک، کوکائین و ... به دست ماموران مرزبانی و نیروی انتظامی استان اشاره کرد و افزود: آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با شیوع استعمال، خرید، فروش و مقابله با مواد مخدر یکی از استان‌های تلاشگر و تاثیرگذار محسوب می‌شود.

مویدی با اشاره به اینکه امسال در مجموع 14 تن انواع مواد مخدر شناسایی و کشف شده است، ادامه داد: این میزان کشفیات توسط فرمانده مرزبانی و فرماندهی انتظامی استان تحقق یافته است، همکاری اقشار مختلف جامعه، نیروهای بسیجی و اداره کل اطلاعات نیز قابل چشم‌پوشی نیست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اظهار به اینکه آذربایجان غربی از شرایط جغرافیایی متفاوتی برخوردار است،گفت: این استان پیشانی نظام قلمداد شده و بین مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده، به همین دلیل همواره مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: سازمان‌های زیادی در آن سوی مرزها همواره کشورهای آسیایی را مقصد مواد مخدر تولیدی خود قرار داده‌اند، بنابراین برای مقابله با مواد مخدر باید ضمن استفاده از تجهیزات پیشرفته از نیروهای انقلابی، متعهد و متدین نیز بهره گرفت تا خالصانه در این زمینه گام بردارند.

انتهای پیام/61002/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول