اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی ارومیه خبر داد

کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه

فرمانده هنگ مرزی ارومیه از کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه در چند روز گذشته خبر داد.

کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه

شهروز رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وجود مواد مخدر در کل کشورهای دنیا معضل جدی بوده و ایران اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.وی افزود: لذا تلاش جمهوری اسلامی ایران همواره بر این بوده که با کمک کشورهای منطقه و جوامع بین‌اللملی از ورود و خروج مواد مخدر جلوگیری کنند که با توجه به همکاری‌های کشورها و سازمان‌های بین‌المللی توانسته است تا حدود زیادی از ورود و خروج این مواد جلوگیری کند.

رحمانی تصریح کرد: مرزبانی ارومیه در راستای اجرای طرح انسداد نوار مرزی و جلوگیری از به خطر افتادن امنیت اقتصادی و اجتماعی و ملی طرح انسداد مرز در حوزه استحفاظی را از اولویت‌های خود قرار داده که در این راستا ماموریت‌های مربوطه با به‌کارگیری حداکثر توان نیرو و تجهیزات به صورت شبانه‌روزی در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی انجام می‌شود.

رحمانی افزود: در راستای مبارزه اصولی و هدفمند در زمینه ورود، حمل و نقل و توزیع مواد مخدر گام‌های بسیار موثری را برداشته چرا که عاملین سودجو همیشه سعی بر آن داشته‌اند که با تغییر تاکتیک و شگردهای ویژه و با استفاده از فرصت‌های موجود در مناطق دور افتاده مرزی نسبت به قاچاق مواد مخدر اقدام کنند. وی ادامه داد: با نگرش به وضعیت موجود با انجام کارهای اطلاعاتی، دخیل کردن دستگاه‌های مرتبط، اعلام موضوع به فرماندهان تابعه، انجام چندین مرحله عملیات‌های شبانه‌روزی، مامورین هنگ مرزی ارومیه در نقاط صعب‌العبور و کوهستانی منطقه مقدار 500 کیلوگرم در چند روز گذشته کشف و ضبط کرده‌اند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه یکی از وظایف ذاتی و اصلی پلیس برقراری امنیت و آسایش در جامعه است، این به معنای کلمه محقق نمی‌شود مگر در سایه همکاری و تعامل مردم که در جایی که سطح تعامل و همکاری مردم با پلیس خوب و چشمگیر بوده موفقیت‌های پلیس در خدمت رسانی به مردم و برقراری امنیت نمود بیشتری داشته است.

اخیرا نیز تحویل سگ‌های موادیاب به هنگ مرزی ارومیه و استفاده آن‌ها در پست‌های کنترل مرزی و ایست بازرسی‌ها اقدام موثری در کنترل و خروج مواد مخدر در حال انجام است.

انتهای پیام/61001/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول