اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور تاکید کرد

افزایش آگاهی خانواده‌ها برای مبارزه با مواد مخدر

فرماندار راور گفت: برای مبارزه با مواد مخدر باید اطلاع‌رسانی و آگاهی اقشار جامعه به ویژه خانواده‌ها را در این زمینه افزایش داد.

افزایش آگاهی خانواده‌ها برای مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمد‌رضا شریفی صبح امروز در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان راور اظهار داشت: هجمه اعتیاد یک ترفند صورت گرفته توسط دشمن برای مقابله با فرهنگ دینی و اعتقادات مذهبی به ویژه در بین جوانان جامعه است.

وی ابراز داشت: اعتیاد یک معضل و مشکل اجتماعی است که آثار مخرب قابل توجهی داشته و یک پدیده خانمان‌سوز در جامعه محسوب می‌شود. 

شریفی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان راور را ضروری دانست و با تاکید بر اطلاع‌رسانی و آگاهی اقشار جامعه به ویژه خانواده‌ها خواستار همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در این زمینه شد.

سید‌مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در این جلسه اظهار داشت: اعتیاد ‌یک تهدید جدی است و‌ با تأسف اقدامات انجام شده در این زمینه ناچیز بوده و چندان پاسخگو نیست.

وی یکی از مسائل موجود را بی‌تفاوتی مردم و مسئولان و مهم‌تر از آن بی‌تفاوتی خانواده‌ها نسبت به فرزندان و آینده آنان بیان کرد و گفت: این بی‌تفاوتی‌ ضربه مهلکی به جامعه وارد می‌کند. 

قویدل بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قدرت برای پیشگیری از این معضل خانمانسوز را از وظایف اصلی مسئولان خواند و بر کارکرد و اقدام لازم بر ‌اساس شرح وظایف و بیش از پیش توسط اعضا در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول