اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

توزیع‌کنندگان مواد مخدر در دام پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو عنصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در تبریز خبر داد.

توزیع‌کنندگان مواد مخدر در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید علی باغبان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با عرضه و تقاضای مواد مخدر در سطح شهر تبریز، پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی موفق شد در یکی از محلات تبریز دو نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به نام‌های (م- م) و (د- و) را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل سکونت این دو نفر مقادیری هروئین، شیشه و مبلغ 4 میلیون و 730 هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر همچنین دو عدد افشانه و اسپری اشک‌آور و 15 عدد پایپ شیشه‌ای کشف شد. 

باغبان با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فرزندانشان بسیار مهم است، افزود: مسئولان فرهنگی با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی این مقوله را از مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری کنند.

وی یادآور شد: ایجاد امنیت و آرامش برای تمام شهروندان اولویت اول نیروی انتظامی است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

باغبان تاکید کرد: دشمنان قصد دارند با ترویج مصرف مواد مخدر در بین جوانان ایران اسلامی اراده جوانان این مرز و بوم را سست و به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول