اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک مطرح کرد

شناسایی و آموزش بی‌سوادان و کم‌سوادان در بستک

مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: بی‌سوادان و کم‌سوادان در این شهرستان شناسایی و نسبت به باسواد شدن آنها اقدام می‌شود.

شناسایی و آموزش بی‌سوادان و کم‌سوادان در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت سوادآموزی شهرستان، اظهار داشت: باید با شناسایی و جذب بی‌سوادان و برپایی کلاس برای آنها در اسرع زمان ممکن و جذب آموزش‌دهندگان مجرب و کارآمد نسبت به امر ریشه‌کنی بی‌سوادی در منطقه اقدام کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با اشاره به مشکلات جذب و برپایی کلاس در دوره سوادآموزی خواستار همکاری بیشتر اعضای گروه بهبود کیفیت سواد‌آموزی در بازدید از کلاس‌ها و تبلیغ و ترویج فعالیت‌های سوادآموزی شد.

وی تلاش جدی در امر آموزش و باسواد کردن بی‌سوادان و کم‌سوادان تحت پوشش و همچنین تدوین برنامه آموزش و ارائه آن به مسئولان آموزش اداره شامل زمان و مکان آموزش مطابق زمان‌بندی به تفکیک دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال را ضروری برشمرد.

توکلی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه سوادآموزی مبنی بر ریشه‌کنی بی‌سوادی در اسرع وقت در کشور، گفت: این حرکت فرهنگی را جزو وظایف شرعی خود قلمداد کنند و تنها به وظایف قانونی بسنده نکنند تا هر چه سریع‌تر به اهداف تعیین شده نائل آییم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در منطقه روحیه جهادی لازم است، از مدیران و مسئولان این امر خواست تا این رسالت خطیر و مهم را هر چه سریع‌تر به سرانجام برسانند.

توکلی در پایان این نشست که با حضور معاون سوادآموزی اداره کل، مدیران واحدهای آموزشی برگزار شد، اضافه کرد: در دوره‌های جدید آموزشی، رویکرد آموزش سوادآموزان، فرد به فرد است و این آرزوی دیرینه ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی در این شهرستان دور از دسترس است.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول